Beantwoorden
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Playbox

Ik heb sinds vandaag een playbox gekregen omdat volgens de brief die erbij is ik bij Telenet blijf (bedankt dat u bij ons blijft).

Cadeautje volgens hun, ofwel 75 dagen play of playmore gedurende 30 dagen, wat ze er wel niet bij vertellen is dat het niet cumuleerbaar is als je al play of playmore hebt, dus nutteloos want ik heb al playmore.

Er is wel een code bij, misschien eens bellen in de volgende dagen, maar ik vindt het nutteloos als je er niets mee kan doen.

0 Likes
8 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Playbox

Als ik me niet vergis staat er onder de code  (of ergens anders in de box) een 0800-nummer dat je kan bellen als je al Play  (More ) hebt.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Playbox

Ik zie het juist, ik ga wel wachten tot mijn maandelijkse datum is op 27/08 zodat de datums blijven gelijk lopen.

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Playbox

Is al opgelost, was dus waar, maar was niets voor mij omdat het wat omslachtig was om eerst MIJN playmore af te sluiten dan deze box te registreren en dan bij een maand terug MIJN playmore terug activeren, ik heb het dus maar zo gelaten zoals het is.

Toch weer bedankt om mee te denken.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Playbox

En je kan ook niemand anders, vrienden/familie, blij maken, met die box?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Playbox

Heb ik al gevraagt, de meeste hebben het al en de anderen willen het niet en nog anderen hebben geen telenet, dan ben je uitgepraat hé.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Playbox


@francis50 schreef:

Heb ik al gevraagt, de meeste hebben het al en de anderen willen het niet en nog anderen hebben geen telenet, dan ben je uitgepraat hé.


@francis50- Volgens mij zitten er hier wel genoeg kandidaten. Zomaar een gedacht: je zou een wedstrijdje kunnen organiseren om je box weg te schenken.  Het zou je in één klap de meest populaire poster van het hele forum maken. ;-)))

 

Edit: En toen was het stil. (?) 🙂 Ik doe je een deal: jij verloot je box en dan doe ik hetzelfde met mijn fotoboek van albelli. OK?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Playbox

Als ik nu eens wist hoe daaraan beginnen dan is alles ok, nu ligt de box hier ook maar en is maar geldig tot 28ste van deze maand

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Playbox

Is geldig tot 28/02/2018

0 Likes