Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prime video prijs verhoogd voor Belgen???

76C4BDE0-0A47-45BD-97EB-1F9ADAC88CD6.jpeg

Keek net even prime video en zag dat ik geen abbo meer had, nagekeken en betalingsoptie gecheckt en alles was nog ok, klikte dan in prime video app een film aan en dan kijk via prime video en kreeg die vermelding te zien dat de prijs nu 5,49€ is per maand, vind het voor die prijs niet meer aantrekkelijk genoeg qua aanbod, heb niks van mails gekregen van prime dat Belgen ook de verhoging krijgen in prijs,

zijn er nog die dit voor hebben of klopt er iets niet???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
17 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Prime video prijs verhoogd voor Belgen???

Lijkt me toch iets vreemd, aangezien het ineens .com is en in dollar is...

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prime video prijs verhoogd voor Belgen???

@m-jan20Idd vind ik ook, via de nl site maandag avond in orde gebracht en loopt tot 5 september en in de mail spreken ze van nog enkele dagen en dat er geen geld van de rekening is kunnen halen en dan nog in dollars, heb die link niet aangeklikt omdat ik het niet vertrouw, heb via de usa geen prime abbo.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Prime video prijs verhoogd voor Belgen???

@Master-Magic 

Je kan altijd op de link klikken met rechtermuisknop of selecteren en zien naar waar de link je wil brengen.

Ook vind je bij twijfel makkelijk informatie, als bv de afzender zegt dat ie .com is, maar als je dan bv op afzender klikt voor meer informatie je een totaal andere en/of extra mail ziet.

Bij twijfel, altijd zelf naar je account gaan op je gebruikelijke manier en zien of er geen melding is of dergelijke.

Kreeg onlangs ook melding, van site waar ik account had en alles zag er voor eens een keer "bijna" legaal uit, en bij meer info van afzender kreeg ik ineens het uiteinde van mailserver te zien van zalando lol.

Tegenwoordig veel spam/phishing mails en als je dan bij extra info gaat kijken, hoeveel heel bekende mailservers van bekende sites worden gebruikt.

Veel mails ook tegenwoordig van dhl, bpost, banken(waar je niet bij bent, en vroeg of laat krijg je toch fake mail van je zogezegde bank omdat ze heel het rijtje afgaan)

Wat ook veel gebeurd omdat het dikwijls zo legit lijkt, is dat er al zoveel webshops of andere sites hun database gehackt is, ze je persoonlijke info hebben, maar dat veel sites in kwestie klanten/abbonees/leden niet op hoogte brengen.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes