@Master-Magic
Je kan altijd op de link klikken met rechtermuisknop of selecteren en zien naar waar de link je wil brengen.
Ook vind je bij twijfel makkelijk informatie, als bv de afzender zegt dat ie .com is, maar als je dan bv op afzender klikt voor meer informatie je een totaal andere en/of extra mail ziet.
Bij twijfel, altijd zelf naar je account gaan op je gebruikelijke manier en zien of er geen melding is of dergelijke.
Kreeg onlangs ook melding, van site waar ik account had en alles zag er voor eens een keer "bijna" legaal uit, en bij meer info van afzender kreeg ik ineens het uiteinde van mailserver te zien van zalando lol.
Tegenwoordig veel spam/phishing mails en als je dan bij extra info gaat kijken, hoeveel heel bekende mailservers van bekende sites worden gebruikt.
Veel mails ook tegenwoordig van dhl, bpost, banken(waar je niet bij bent, en vroeg of laat krijg je toch fake mail van je zogezegde bank omdat ze heel het rijtje afgaan)
Wat ook veel gebeurd omdat het dikwijls zo legit lijkt, is dat er al zoveel webshops of andere sites hun database gehackt is, ze je persoonlijke info hebben, maar dat veel sites in kwestie klanten/abbonees/leden niet op hoogte brengen.