Beantwoorden
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Proximusklanten die nu al betalen voor de zenderpakketten voor digitale televisie All Stars of All Stars & Sports, krijgen vanaf 15 september ook een jaar toegang tot Disney+, de online streamingdienst van Disney die op die dag van start gaat in ons land. Dat is de essentie van de samenwerking die Proximus en Disney vandaag aankondigen.

 

Link De Tijd: https://www.tijd.be/tech-media/algemeen/proximus-sluit-deal-met-disney-rond-disney/10245043.html

Link: Het laatste Nieuws: https://www.hln.be/showbizz/tv/disney-nu-al-tegen-goedkoper-tarief-te-bestellen~aaa7ae37/

 

Weeral is Proximus het allereerste en Telenet blijft achter. Een slimme zet van Proximus!

Exclusiviteit alleen bij Proximus...

 

 

Tags (1)
48 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

 @Ex-Netweter  Zo zie je maar. Wij wisten dit ook al in onze jeugd. Liesbet List en Ramses Shaffey, toppers van toen. Daar kijk ik dan wel soms naar op you tube. Die oude video's en opnames. Daar kan ik mij soms wel een uurtje mee bezighouden. Ik zat daarnet ook te kijken naar filmpjes van Ritchie Valence, Trini Lopez enz.. Wij waren toch mooie cleane jongens/meisjes toen. Hilarisch.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Ze moetten gewoon 'n standaard pakket van 30 zenders aanbieden.

In plaats van nu +80.

Of laat de klanten kiezen en haal daar de 30 best klasseerde uit.

robatoras_0-1597593008061.jpeg

 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Of laat ons betalen per zender.

voorbeeld 0.50 euro per zender zelf te kiezen uit de 80 nu basis aanbieding.

minimaal 30 zenders te kiezen.

incl digicorder en kabel ab.

Dan zou dat voor mij internet fiber 300/30  + boost naar1Gbps 54+15=69 euro

+ 15 euro voor 30 zenders = samen 84 euro voor een 2 pack.Zonder Telefonie.

Goed betaalt vind ik.

 

 

 

0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

ik heb nog telenet prime+sport, en daardoor een beperkt filmaanbond, maar wel voor ca 6 euro minder. Telenet heeft dat product nooit afgeschaft. Ik ben eens nieuwsgierig wat ze gaan uitvinden met die nieuwe vlaamse betaalzender voor ons als klanten.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

@Dirk_H het is geen zender hé 😉 het is een app met aanbod in met play aanbod en DPG Media aanbod.

normaal zal je geen verandering krijgen tot telenet dit abbo dat je hebt stopzet doordat het klanten aantal met zo een abbo te laag is om nog stand te houden.

eeuwig blijven deze abbo's....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

@Master-Magic mss krijgt @Dirk_H de optie over te schakelen naar de "vernieuwde Play" Streamz. Hoeveel kost dit Prime+Sport abonnement @Dirk_H?

Ook denk ik dat dit zéér goed geïntegreerd zal zijn in de TV-Boxen/Digiboxen aangezien het een Telenet product is. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
annick666
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

ik schakel over want sorry maar dit is echt de slechtste zet ooit van telenet.

Ik kies en betaal speciaal voor themazenders die zij er dan gewoon doodleuk afkegelen en mij dan informeren dat ik "GELUKKIG" een hele hoop Vlaamse rommel in de plek krijg waar ik niets mee ben en waar ik nooit voor zou kiezen... dat trekt echt op niets. Ik ben nu dus het beste alternatief aan het zoeken waar ik nog wel mijn zenders heb.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

@annick666  Jij bent daar ongelukkig over. Zoveel anderen zijn daar wel gelukkig mee. Je hebt nu het grote voordeel dat er nog andere mogelijkheden en providers zijn. Die zenders die jij vermoedelijk bedoelt daar heb ik nu eenmaal niets aan. Dus je kan op zoek naar het voor jou best passend aanbod met de voor- en nadelen die erbij horen.
En wat jij "Vlaamse rommel" noemt, daar kijk ik nu eenmaal wel graag naar. Voor mij stukken beter dan veel van die Amerikaanse pulp series (fast food) waarvan de trailer alleen al mij doet beslissen om er niet naar te kijken. Geef mij maar de betere Zweedse, Vlaamse, Franse, Engelse, Deense, Duitse series.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
annick666
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Kijk he, iedereen zijn mening daarover. Maar ik hou echt daar niet van en ik vind het dan ook heel grof dat Telenet mijn pack met die zenders waar ik voor GEKOZEN en BETAALD heb, gewoon vervangt met dingen waar ik geen boodschap aan heb. Dus ja, dit weekend ga ik mij over laten zetten op proximus. Je hebt blijkbaar wel nooit naar die zenders gekeken want Nat Geo Wild zijn natuurprogramma's en dergelijke ... dus geen pulp series (die ik trouwens ook wel graag zie - maar zoals ik al zei, dat is persoonlijke smaak). Het gaat er mij gewoon om dat Telenet iets aanbiedt, je kiest en betaalt ervoor en dan geven ze je het compleet tegenovergestelde van jouw keuze. Dat is niet ok op geen enkel vlak, hoe je het ook bekijkt. Dan hadden ze die Vlaamse series en films gewoon in een apart pakket moeten aanbieden waar mensen zoals u daar dan voor kunnen KIEZEN. Daar ben ik dus wel degelijk heel misnoegd over want na 10 jaat trouwe klant te zijn, vind ik dat ik wel een betere behandeling verdien dan een briefje met "He, we pakken al jouw favoriete zenders af maar GELUKKIG krijg je er een hoop voor in de plaats wat je niet kan gebruiken en waar je een hekel aan hebt."

Tags (1)
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...


@annick666  schreef:

Ik ben nu dus het beste alternatief aan het zoeken waar ik nog wel mijn zenders heb.


Bij Orange zitten deze in het basis aanbod 😉 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

@m-jan20 de vraag is hoe lang nog, hun klanten aantal is lager waardoor ze minder moeten betalen, 

maar de contracten moeten met de tijd ook vernieuwd worden aan hogere prijs misschien en ze verdienen nu al niks aan hun tv aanbod 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

@annick666  Het is een beetje zoals je favoriet restaurant die plots geen vis meer serveert, die je zo graag lust, voor de een of andere reden.  Je kan je gram proberen te halen bij dat restaurant of je kan veranderen. Providers zijn nu eenmaal geen discounters die alles wat er op de markt is probeeren te verkopen en dan nog. Ik vind bepaalde producten ook niet terug bij de Colruyt maar dan wel bij de Delhaize. We kunnen er ons aan ergeren maar wat verandert dat?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...


@Master-Magic  schreef:

maar de contracten moeten met de tijd ook vernieuwd worden aan hogere prijs misschien en ze verdienen nu al niks aan hun tv aanbod 😉 


Orange focust vooral op mobiele abonnementen & internet. Op TV willen ze geen winst maken, dat is er gewoon om conservatievere mensen die nog ordinaire lineaire TV willen kijken aan te trekken. Op hun Eleven deal gaan ze ook niet veel/niks verdienen.

 

En misschien is dat nog niet zo slecht, een providor die niet op álles wil winst maken hier in Vlaanderen 😉 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Als Orange 1Gbps wil aanbieden, ze hebben 'n goed TV aanbod,het voornaamste zit in hun standaard en veel minder zooi,85 posten heb ik niks aan,de helft is nog te veel,dan ga ik het toch eens bekijken

 

Nu zou ik voor Telenet internet only + boost 1Gbps 70 euro betalen.Pure schande.

Internet via glasvezel is ook welkom.

0 Likes
annick666
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Als u in een restaurant van het menu vis bestelt en betaalt en u krijgt een kotelet in de plaats en ze zeggen dat u daar maar gelukkig mee moet zijn, is dat ook de laatste keer dat u daar gaat eten.  Dus inderdaad dit is mijn laatste week Telenet. 

0 Likes