Beantwoorden
rebirth
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Reclame buiten reguliere reclameblok

Sinds een tweetal dagen krijgen wij af en toe plots reclame tijdens het programma die niet voorzien lijkt. De reclame start erg plots, en lijkt maar op die specifieke zender te zijn waarop we op dat moment kijken. Zappen we weg en direct terug, dan is er geen reclame meer. Zappen we niet weg maar blijven we kijken, dan zijn we een stuk van ons programma kwijt, want dat lijkt tijdens de reclame gewoon door te spelen. Het zijn ook meestal maar 2 reclames en ook telkens dezelfde. Een 5 tal minuten later volgt er dan meestal wel een gewoon reclameblok. Nog iemand die hier last van heeft of weet hoe dit komt? Dit lijkt me toch niet de bedoeling te zijn, en is uitermate vervelend.

0 Likes
9 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reclame buiten reguliere reclameblok

@rebirth 

Als dit via uitgesteld kijken is dan kan dit voorkomen, bij de vtm en play zenders kan je dan niet doorspoelen tijdens reclame, maar kan zijn dat er een bug is en je wel kan verderspoelen waar dit normaal niet mag,

kan je zeggen op welke zender dit is ???

toevallig toch niet bbc first want daarop is dat normaal dat ze het programma onderbreken voor enkele minuten reclame en is meestal hetzelfde, of TLC daarop gebeurt dit ook meestal dat dezelfde reclame blok terug komt,

maar als je de zender vermeld kunnen we verder het probleem bekijken of helpen hierbij.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rebirth
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Reclame buiten reguliere reclameblok

Dit gebeurde gisteren 2 maal tijdens het kijken naar de film Furious 7 op VTM. het was trouwens gewoon de live uitzending, niet tijdens uitgesteld kijken; want we konden ook gewoon zappen naar een andere zender en als we direct terug zapten naar Furious 7 was de reclame volledig verdwenen. Het reclameblok startte de eerste keer met een reclame van Soubry, en de tweede maal met een reclame van Spoticar.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reclame buiten reguliere reclameblok

@rebirth kijk spijtig genoeg nog amper films op de commerciële zenders wegens teveel reclame onderbrekingen en omdat ik een grote dvd en bluray collectie heb staan en nog genoeg op de HDD heb staan die ik nog moet bekijken, en ook te weinig tijd nog.

even iets anders, is dit bekeken op een digicorder of een Tv Box met opname op cloud ????

merk als ik keer iets bekijk op de vtm go app dat er ook 4 reclame blokken in een film zitten dat je niet kan verder spoelen van rond de 2 a 3 minuten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reclame buiten reguliere reclameblok

Heb je niet later ingepikt en dan begin opgevraagd dan het je geen reclame

en als je de reclame had heb je de zender verandert dan is de reclame weg omdat achter zat met tijd

dan is de reclame weg

0 Likes
rebirth
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Reclame buiten reguliere reclameblok

het Was echt gewoon helemaal live, niet teruggekeken, niet op pauze, niet later gestart,…

 

het is op een zwarte versie van de digicorder. 

we hebben dit trouwens niet 1 keer, maar intussen 3 keer voorgehad.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reclame buiten reguliere reclameblok

@rebirth 

Kan een bug zijn of een slechte update op de digicorder, ik zou hem eens uit stopcontact halen en na 2 min terug insteken, kan misschien helpen dat alles weer eens opnieuw geladen wordt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reclame buiten reguliere reclameblok

Wat wel zie dat de reclame wordt verwijdert door andere reclame  de aldi reclame begon 1 sec en opeens was andere reclame

als de reclame van aldi voor donderdag is en je kijkt vrijdag heb je niets meer aan de reclame

en ik zie ook de reclame wordt afgesteld naar jouw

Bij vriendin viel wel op dat de reclame meer vrouw gericht was en dat was niet de eerste keer dat ik verschil zag

 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Reclame buiten reguliere reclameblok

@luc55 

Kan dit niet stuk ingeperkter worden?

Op digicorder en tvbox kun je gerichte tv aanbevelingen uitzetten en de standaard nemen.

Ook zag ik bij het bekijken van alle aanpassingen site deze ochtend tussen 1u-6u een optie mijn telenet - privacy instellingen - instellingen wijzigen.

Dat als je daar bv uniek of persoonlijk hebt aanstaan, deze 2 opties worden geactiveerd:

  • als je een tv-product hebt, krijg je tips voor series of films via je digibox/digicorder die in je pakket zitten op basis van je kijk- en surfgedrag. Liever niet? Dan kan je dat uitzetten in de instellingen van je digicorder/digibox.
  • gepersonaliseerde reclame op tv (als je een tv-product hebt), afgestemd op jouw voorkeuren en interesses op basis van je kijk- en surfgedrag.

Wil je dit niet, moet je de privacy instellen op "algemeen"

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reclame buiten reguliere reclameblok

Het uitzetten wist ik niet welke reclame komt er in de plaats dan toch niet wasmiddel of maanverbanden erge reclame en slecht niets grappig aan

vroeger had je nog funnie reclame

0 Likes