Beantwoorden
StijnPeeten
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Serieuze bedenkingen bij onderhandelingen met Eleven

Beste Telenet,

 

Ik wil even meegeven wat een regelrechte schande ik het vind dat jullie zo met het vertrouwen van de klanten omgaan. We zijn al sinds jaren klant en hebben een serieus abonnement, vaste telefoon, 3 gsm's, onbeperkt internet, kortom het hele pakket. En ik ben zeker niet de enige.

 

Bijkomend hebben we een horecazaak. Het is al moeilijk genoeg de laatste tijd met de corona-problematieken. Wijzelf en onze klanten zijn op zoek naar een beetje ontspanning en vertier. Is het dan echt nodig om te zagen en te klagen over randzaken. Biedt verdorie uw klanten aan wat ze vragen. Een beetje menselijkheid is nu toch niet teveel gevraagd.

Is het dan nu echt de strategie om te wachten tot iedereen een online abonnement op Eleven neemt en dan de moeite niet meer neemt om over te stappen? Ik hoop echt dat iedere voetballiefhebber bij jullie vertrekt als jullie niet snel tot een akkoord komen. Jullie hebben een grote maatschappelijke verantwoordelijkheid maar trekken zich daar niets van aan. 

 

Op knack.be kan ik lezen dat jullie er financieel niet slecht voorstaan
"In 2018 boekte Telenet 2,53 miljard euro aan omzet, 1 procent meer dan een jaar eerder. De nettowinst bedroeg 252,2 miljoen euro, een toename van 126 procent in vergelijking met 2017"

 

Ik ga er vanuit dat met de prijsstijgingen de winsten niet (drastisch) verminderd zijn. Graag een officiële update voor iedere klant bij telenet. Jullie zijn er echt mee aan het spelen. Dat de kranten voorbarig nieuws verspreiden daar kunnen jullie niet aan doen. Maar iedere week aframmelen dat de onderhandelingen nog lopende zijn is een wortel voor de mensen houden. Maar toch staat de trouwe klant nu al voor de tweede week op rij in de kou. Terwijl jullie 10 euro korting bieden op Play Sports terwijl er geen bal op te zien is want alle competities liggen stil.

Maw, we betalen nog 10 en sommigen 20 euro teveel.. Dit ruikt naar oplichting.. 

Alvast bedankt voor uw antwoord
Een serieus misnoegde trouwe klant die serieus op het randje gedreven is..

0 Likes
8 reacties
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Serieuze bedenkingen bij onderhandelingen met Eleven

@StijnPeeten Ik vrees dat je via dit kanaal geen officieel antwoord gaat krijgen van Telenet. 

0 Likes
StijnPeeten
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Serieuze bedenkingen bij onderhandelingen met Eleven

Beste,

Oef, opgelost 😉

 

Net een officiële melding via Eleven Sports 😉

https://twitter.com/ElevenSportsBEn/with_replies?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%...

stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Serieuze bedenkingen bij onderhandelingen met Eleven

oplossing staat ook op sporza. Playsport 6,7,8 worden de drie kanalen voor het belgisch voetbal

Stefan Groenen
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Serieuze bedenkingen bij onderhandelingen met Eleven

de onderhandelingen zijn rond

de bedrijven of horeca  hebben altijd een b plan  een internet aansluiting bij een andere aanbieder moest het internet uitvallen hebben ze een plan b in cafe waar ze voetbal of andere sports tonnen hebben ook andere bakjes van andere aanbieders je weet maar nooit of er  een probleem voor doet in cafe zegde de baas dat hij altijd een back up heeft dat is normaal

0 Likes
StijnPeeten
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Serieuze bedenkingen bij onderhandelingen met Eleven

Ja, koekoek 😉

 

Dan moet ge veel pintjes tappen zalle om twee x een dikke 100 euro op te hoesten 😆 Ik verwacht kwaliteit voor hetgeen we betalen. De prijs rechtvaardig dat ook. 

 

Dit zullen we dan maar afdoen als broodje larie 😉 U bent duidelijk geen uitbater.. 

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Serieuze bedenkingen bij onderhandelingen met Eleven

als sport niet de hoofdzaak is van de zaak dan ben je beter dat je op iets anders mikt om de klanten te lokken voetbal heeft al jaren veel klanten gelokt naar cafe's en evenementen. het geld is veel maar als het zoals vorige maanden geen voetbal of andere sporten worden getond op tv dan ontvang je toch niet genoeg klanten om het rendabel te makken

0 Likes
StijnPeeten
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Serieuze bedenkingen bij onderhandelingen met Eleven

Het gaat niet over 'lokken'

 

Het gaat over vrije tijd en plezier. Een dienst naar de klanten toe. Een plaats waar er gezeverd en gepalaverd wordt.

 

Een plaats waar de meest professionele analyses worden gegeven. Een bruin cafeetje waar iedereen elkaar kent.

 

Dus beste, wij 'lokken' onze klanten niet. Voetbal is gewoon een extra iets voor onze klanten. Die graaicultuur van tegenwoordig maakt dat alles kapot.

 

Jammer dat u dat niet kan begrijpen en zich niet kan verplaatsen in het gevoel van de gewone mens..

 

Het blijft een schande dat het zo lang heeft moeten duren. En dan kan u de grote ondernemingen goedpraten en mouwvegen zoveel u wil

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Serieuze bedenkingen bij onderhandelingen met Eleven

het heeft lang geduurd dat de prijs dat ze vroegen belachelijk was is niet om dat telenet de grootste is dat alles kan anders draaien alle klanten er voor op  en mijn buurman die kijkt gratis omdat het in basis pakket zit bij een ander aanbieder.  eleven zal niet gemakkelijk krijgen om het geld terug te krijgen dus ze zullen nog aanbieders moeten zoeken.  een mens zegt niet altijd ja op alles nu zijn we mondiger geworden staat het niet aan laten we via internet weten en iedereen helpt elkaar door tips of raad te geven. zeker de jongeren zijn met veel niet eens dat begin langzaam op te merken op vele vlakken

0 Likes