24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Vermits ze het op streamz zelf niet weten stel ik de vraag maar hier: kan je house of the dragon bekijken op Streamz premium of het je premium plus nodig?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Streaming premium voldoende?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Streamz premium voldoende om House of Dragon te kijken?
@Dirk_H Je kan al gerust 'The house of the dragon' al bekijken met Streamz Basic. Als je geld kan uitsparen en geen raclame wilt hebben, dan is Streamz premium al voldoende.
Bedankt! Op streamz zelf zegden ze premium plus alleen, zelf als ik hen zei dat dit niet blijkt uit hun eigen website! Weer wat €tjes bespaard 👍
@Dirk_H Dat zeggen ze omdat ze klanten kwijt geraken aan hbo Max, moest je nog andere hbo series willen bekijken kan je beter hbo nemen, beter beeld en geluid, en ook veel films erbij ook nog voor net geen 10€,
house of the dragon krijgt wel pas vanaf 1 juli ondertitels bij house of the Dragon, de keuze is aan u,
Streamz gaat veel verminderen aan hbo series, er komen veel Vlaamse dingen en films en series van paramount+,
ik ga na m’n jaar abbo op Streamz deze waarschijnlijk opzeggen, het aanbod vind ik minder worden vanaf 1 juli.
@Dirk_H keuze is rap gemaakt kies je voor bagger beeldkwaliteit en idem geluid neem dan Streamz.
Kies je voor UHD 4K Dolby Vision dan moet je bij HBO Max zijn, beetje duurder maar het is zijn geld waard. 😁
En nu is het aanbod nog wat beperkt maar het noemt niet voor niks een preview na 30 juni is da wel anders.
@Ex-Netweter Niet iedereen wil of kan UHD nemen of heeft dat nodig. En als je een klein budget hebt, dan ga je ook meestal voor kleine uitgaves. Het leven is zo duur genoeg. Ik ga een maandje Streamz uittesten en kijken wat het aanbod is (ben al bezig) en HBOMax; ja er zijn verschillen... En ja het is bigger dan Streamz. Het vervellende is nu dat alles versnippert is en dat maakt het abo duurder volgens wat jouw interesse en budget is.
Bij Streamz weten ze ook dat ze klanten kwijt geraken en willen ze terug klanten aantrekken, dan moeten ze iets doen. Ofwel de prijzen aanpassen, ofwel iets aanbieden wat anderen niet hebben. Als je naar HBOMax kijkt, dan hebben ze daar Discovery. Zoiets kunnen ze bijv. bij Streamz doen met Wild (zoals jaren geleden bij Play van 11.95 euro) en dan is je produkt wat meer waard en dan publiek aantrekken met een interessante prijs.
Waarom lukt bij Videoland (NL) wel en bij Steamz niet. Hopelijk lezen de mensen van Streamz mee... 🙂 En ja, het is niet enkel de winst, maar ook het aanbod. Als men voor het eerste gaat, dan kan het het rap afgelopen zijn met Streamz!
@K-330 schreef:@Ex-Netweter Niet iedereen wil of kan UHD nemen of heeft dat nodig. En als je een klein budget hebt, dan ga je ook meestal voor kleine uitgaves. Het leven is zo duur genoeg.
@K-330 tja wat is dan de zin dat je daar met een 4K tv staat als sommige hier nog naar dvd's zitten kijken, ga dan in de kringloopwinkel een HD ready tv gaan halen als je toch geen ruk geeft om beeldkwaliteit.
En het leven is al duur genoeg ochja te zien wat je aan wat wil uitgeven zeker maar liefst alles gratis e voor de gemiddelde Vlaming.
Gratis Spotify, overal het goedkoopste abonnement maar wel altijd de laatste nieuwe bling bling smartphone van Samsung of Apple want anders horen ze er niet meer bij 😁
Prioriteiten e, mijn S21 werkt nog altijd even goed als dag 1 en de batterij gaat nog even lang mee 😁
Maar ik haal het onderste uit de kan op gebied van audio en video, keuzes die je maakt, i know. 😉
@K-330 het aanbod van videoland verschilt niet veel van hier in belgie, alleen is het land daar groter en kunnen ze meer klanten trekken dan hier.
klanten met het gratis 7 dagen terugkijk optie zijn ook klanten bij videoland hé, denk dat er daar veel van zijn.