Beantwoorden
JVer
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

Beste,

Het lukt niet om me aan te melden bij Streamz-app voor Samsung tv's. Het toestel dateert van 2020, wat geen probleem zou mogen zijn. Het probleem sleept al enkele maanden aan. Vroeger kon ik Streamz wel via mijn dezelfde tv bekijken.

Ik scan de QR-code op mijn tv met mijn smartphone. Daarna wordt op mijn smartphone een site geopend die dezelfde inlogcode weergeeft. Vervolgens krijg ik de melding 'Gefeliciteerd, u bent klaar!' te zien op mijn smartphone. Maar op mijn tv-toestel blijft het scherm met de QR-code staan.

We namen al contact op met Streamz, maar zij sturen ons naar Telenet: "Indien je een abonnement hebt via Telenet sta je in apparte systemen, die losstaan van ons. Wij kunnen je niet verderhelpen."

Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen? Streamz kijken via app smartphone, iPad, browser ... lukt wel perfect.

Alleen vervelend dat we telkens moeten casten, terwijl er een Streamz-app beschikbaar is voor smart-tv's.

Vriendelijke groeten

JVer

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: Kan app Streamz niet openen op smart-tv

0 Likes
13 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

@JVer 

Al eens naar de appstore gegaan, beheer apps en hem proberen te updaten?

Of hem verwijderen en terug installeren?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
JVer
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

Al meermaals gedaan afgelopen weken. Zonder resultaat.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

@JVer Ik denk dat er voor het ogenblik problemen zijn bij telenet. de tv app ligt er ook uit, zowel op ipad als apple tv werkt die niet meer

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

@Christof75 

Denk dat ze bezig zijn in stukken groepen ofzo. Net even getest smartphone,tablet en tv app op tv werken

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv


@JVer  schreef:

Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen? Streamz kijken via app smartphone, iPad, browser ... lukt wel perfect.


Je kan best eens uitloggen op alle apparaten! Je kan maximaal op vier apparaten Streamz kijken.

Dus ook uitloggen op die smartphone waarmee je scant. Daarna opnieuw de QR-code scannen en via de site die opent inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Als het probleem blijft aanslepen kan je desnoods je Streamz-abonnement bij Telenet opzeggen en abonneren via de website van Streamz.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

Wel 1 nadeel, als je streamz neemt bij streamz zelf, kan je deze alleen gebruiken op je streamz app op je apparaten en niet op tvbox, als je het bij telenet neemt, kan je de streamz app op tvbox en de streamz app op apparaten gebruiken.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Ex-Netweter
 

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

Topicstarter wil kijken op zijn Samsung TV en het lukt niet, dus ik geef advies om dat probleem zo snel mogelijk op te lossen.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

@Ex-Netweter 

Was extra info/waarschuwing.

TS wil gebruik maken van streamz app op tv, als hij nu bij telenet zit met streamz of bij streamz zelf... Moet/wilt TS nog steeds dezelfde app gebruiken.

Dus of ie nu bij telenet zit of bij streamz zelf app blijft dezelfde op zijn tv. TS vraagt niet achter streamz te streamen van bv mobiel naar tv

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

@JVer 

Is nieuwe update geweest in google play store enkele dagen terug, deze is proberen bij te werken/updaten en nog eens proberen?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

Ken nog met dit probleem (Samsung en Streamz) en bij laatste update, werkte het terug.

Follow the White Rabbit
0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

En ondertussen probleem opgelost met de laatste update?

Je hebt Streamz via Telenet begrijp ik, kan je toch ook gewoon via tv-theek via tv-box kijken, staat de volledige Streamz-catalogus op.

Heb zelf ook Streamz via Telenet, de Streamz app staat ook op tv en werkt, maar kijk eigenlijk altijd via Telenet.

Follow the White Rabbit
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

Je kan inderdaad met telenet abbo nemen op Streamz, en dan kan je via tvbox, telenet tv app EN via app Streams op smartphone, tablets, tvs... gebruiken.

Neem je abbo Streams bij Streams zelf, kan je het op alle toestellen gebruiken, behalve op tvbox telenet, en ook niet op app telenet tv.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Fastblast
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Streamz-app gaat niet open op Smart-tv

Ik had hetzelfde probleem op onze Samsung tv.

Volgende oplossing werkt hier:

Voer een softreset uit op de tv.

Een softreset sluit de tv volledig af en start hem opnieuw op, in plaats van hem alleen maar in de stand-bymodus te zetten. Dit kan problemen oplossen die je mogelijk hebt met apps. Er zijn twee manieren om een softreset voor de tv uit te voeren.

 

Druk op de aan/uit-knop van de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot de tv uit- en weer aangaat. Dit zou slechts ongeveer 5 seconden moeten duren. 

Of

Haal de stekker van de tv 30 seconden uit het stopcontact en steek de stekker weer in het stopcontact.

Succes!