Streamz-app gaat niet open op Smart-tv
Beste,
Het lukt niet om me aan te melden bij Streamz-app voor Samsung tv's. Het toestel dateert van 2020, wat geen probleem zou mogen zijn. Het probleem sleept al enkele maanden aan. Vroeger kon ik Streamz wel via mijn dezelfde tv bekijken.
Ik scan de QR-code op mijn tv met mijn smartphone. Daarna wordt op mijn smartphone een site geopend die dezelfde inlogcode weergeeft. Vervolgens krijg ik de melding 'Gefeliciteerd, u bent klaar!' te zien op mijn smartphone. Maar op mijn tv-toestel blijft het scherm met de QR-code staan.
We namen al contact op met Streamz, maar zij sturen ons naar Telenet: "Indien je een abonnement hebt via Telenet sta je in apparte systemen, die losstaan van ons. Wij kunnen je niet verderhelpen."
Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen? Streamz kijken via app smartphone, iPad, browser ... lukt wel perfect.
Alleen vervelend dat we telkens moeten casten, terwijl er een Streamz-app beschikbaar is voor smart-tv's.
Vriendelijke groeten
JVer
Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: Kan app Streamz niet openen op smart-tv
- Labels:
-
Streamz|Streamz+