Beantwoorden
LDM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

TV flow en Play Sports zonder internet van Telenet

Beste

Ik ben best tevreden van mijn internet en heb net nieuwe versterkers gekocht die bij de modem passen. Mijn zoon kijkt graag Premier League en daarom overweeg ik om tvflow en playsports aan te schaffen. Kan dat, zonder wijzigen van internet provider?

Bedankt

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Oorspronkelijke titel: Tvflow en playsports zonder internet van telenet

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV flow en Play Sports zonder internet van Telenet

@LDM 

Dus je bent eigenlijk geen klant bij Telenet ? 

 

Als je geen internet hebt bij Telenet dan zal je ook geen tv flow kunnen nemen bij Telenet. Je hebt hiervoor namelijk een internet verbinding nodig bij Telenet en zeker ook als je play sport wil kijken. 

Tv flow is ook in een pakket bij de Telenet en niet apart te verkrijgen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

TV flow en Play Sports zonder internet van Telenet

@LDM Of je klant bent bij Telenet of niet, dat maakt in zekere zin niet uit om de Premier league te zien.
Uiteraard heeft Telenet de rechten tot 2024-25 en dat is wel via Play sports te volgen.

De Play sports kanalen 1 tot 3 kan je kijken via de Eleven sports

Dan heb je ook het Belgisch en andere buitenlands voetbal en exclusief de F1 bij Telenet. Het abo kost 21 euro en dat kan je betalen via kredietkaart.

 

Als alternatief kan je misschien een abo nemen bij TV Vlaanderen (al vanaf 9.95 euro), maar het beeldkwaliteit is wel wat minder dan bij Telenet.

 

Het is een keuze die je zelf moet overwegen.

 

0 Likes