Beantwoorden
Sandy86
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Technisch probleem?

Ik kan tv kijken, ik kan mijn opnames bekijken maar sinds vandaag kan ik geen films meer bekijken via Tv theek (wij hebben play).

 

Melding: controleer of de netwerkkabel goed is aangesloten op je digibox en op je modem. Zorg er ook voor dat je modem aanstaat.

 

Wij komen nooit aan de draden of modem. 

 

Mvg, 

Sandy

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Technisch probleem?

@Sandy86 zet de digibox of decoder of tv box eens uit met de knop achter aan. Dan herstart de modem eens en als deze herstart is dan start je de decoder of digibox of tv box terug op.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Technisch probleem?

@sandy  Ik vermoed dat je een digicorder of digibox hebt?  Dan kan je hem even resetten door de stroomkabel even uit te trekken en terug in te steken.

 

Helpt dit niet? Dan kijk je toch best de verbinding naar de modem na. Hoe is deze met de modem verbonden?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sandy86
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Technisch probleem?

Ik zal het eens proberen. Alvast bedankt voor uw snelle respons.