24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Zou er dan ook een GoPlay app komen voor Android & iOS?
meer info : https://www.sbsbelgium.be/nieuws/jeroen-bronselaer-nieuwe-ceo-sbs-over-de-terugkeer-naar-zijn-eeuwig...
‘Eerste stap is het entertainmentmerk Play als paraplumerk boven de vier SBS-zenders zetten. Play4, Play5, Play6 en vanaf dit voorjaar Play7 zijn vier sterke verhalen, televisiemerken met elk een eigen identiteit die één herkenbare bestemming krijgen: de wereld van Play. Daarnaast vindt de kijker met GoPlay op één bestemming de digitale content van alle zenders. Eerst op een website, weldra ook via de GoPlay app. Is dat de juiste keuze? Volop inzetten op één sterk merk in tijden van versnippering is logisch. Het is nu aan ons om daarin consistent te zijn en de kijker te gidsen.’
@m-jan20 schreef:Ik denk dat ze de app pas gaan lanceren op de feitelijke lanceer datum (11 februari).
Mag ik weten hoe je aan die datum komt? Nergens gelezen in alle eerlijkheid!
Er is officieel nog geen begindatum bekend van play 7.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/zenderaanpassingen/
@robatorasZe gaan nu nog geen melding maken dat pas in april start 😉
En waar vind ik die link dat play7 pas in april start.
Of is het een gok?
Staat ook op de site van SBS
De groeiende SBS-zendergroep neemt in 2021 een opvallende vrouwelijke versnelling: Play7 is vanaf 2 april de gloednieuwe Vlaamse vrouwenzender. Naast veelbekeken vlogs van Julie en Kat, pakt GoPlay.be exclusief uit met nieuwe afleveringen van de massaal bekeken Vlaamse jongerenreeks wtFOCK. Er wordt ook volop gewerkt aan de nieuwe jongerenreeks Panna, met niets dan voetballende Antwerpse meisjes. Op Streamz start de nu reeds spraakmakende fictiereeks Mijn Slechtste Beste Vriendin. Play5 kiest uitgesproken voor fun en houdt Vlaamse gezinnen een spiegel voor in het nieuwe Op een ander, maar ook gaan Vlaamse vrijgezellen en koppels opnieuw de test aan in een nieuw seizoen van het onstuimige Temptation Island.
Joepie we gaan terug naar het vroegere play met behoud van de themazenders dacht ik, maar nee hoor, enkel een naamverandering en 1 kanaal bij.
Klopt heb van Telenet gisteren bevestiging gekregen.
Play7 is er vanaf 2 april
Ook de TV box zal nog niet voor morgen zijn,onvoldoende voorraad.
Master magic is een grote mijnheer in de digitale tv en satelliet wereld. Als hij dat zegt dan mag je zeker zijn dat dit klopt.
Mooie uitleg master