Beantwoorden
kunai
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
π-DAY! Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Tv - gids afdrukken via prime.be

Beste netweters,

 

Ik merk op dat via de website prime.be de tv-gids niet meer af te drukken valt.

bij het drukken op de knop 'tv-gids afdrukken' word ik omgeleid naar een pagina die niet meer bechikbaar is.

 

Alvast bedankt dit door te spelen naar de betreffende dienst!

 

@Suzy 

20 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv - gids afdrukken via prime.be

@film-addict, er is hierover in het recent nog een onderwerp gestart, hier vind je hem terug. Ik zal jouw post ermee samenvoegen ter overzicht.

 

Half april hebben we dit vervolgens nagevraagd en hebben ze laten weten dat ze ervan op de hoogte zijn, maar ook dat het niet op korte termijn opgelost kon worden. Zodra ik nieuws heb, zal ik het laten delen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
film-addict
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Tv - gids afdrukken via prime.be

Afdrukken via de rechts knop lukt ook niet meer !!! Van 10 april tot 10 mei kan je bekijken al enkele weken nu , maar na 10 mei komt er geen dag meer bij. Hoe moeilijk kan het zijn om de Prime TV-gids (playmore) nu effe snel terug op de site te zetten , de prijsverhoging elk jaar lukt hun toch zonder probleem aan 10 duizenden te melden , en al is het maar voor 500 mensen die deze gebruiken 500 x 25 euro elke maand kan al tellen. Ik betaal meer en krijg minder zoals VH1 classic vond ik leuk en the syfy channel etc... de EPG gids is maar 2 weken en niet zo handig ☹️

0 Likes
film-addict
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Tv - gids afdrukken via prime.be

Dank U voor de info , maar opgelost is het niet , we weten alleen dat er (misschien) aan gewerkt word , maar geen extra info waarom of rond wanneer mogen we deze terug verwachten. In ieder geval dank ik U 👍 toch voor de update en hoop ik dat deze snel weer werkt ✍️

film-addict
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Tv - gids afdrukken via prime.be

Het is nu 4 juli 2019 en op deze foto ziet u dat het nog niet is opgelost na bijna 3 maanden. Er staan (op de verkeerde dag slechts een paar films vermeld. Komt de tv gids op internet nog terug ? Via de EPG kan ik 2 weken kijken maar is een pak minder overzichtelijk dan die oude vertrouwde tv gids van voor april.prime tv gids op 4 juli 2019.JPG

0 Likes
film-addict
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Tv - gids afdrukken via prime.be

prime tv gids op 4 juli 2019.JPG

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv - gids afdrukken via prime.be

@film-addict hierover is er helaas nog geen nieuws, we hebben recent nog om een update gevraagd bij de collega's.

 

Op Yeloplay.be kan je eventueel de zenders die je wil zien als favoriet aanduiden, zo kan je gemakkelijker aan de tv-gids van enkel die zenders. Ook kan je de optie 'enkel avond' uitvinken, zodat je een overzicht krijgt van de hele dag per zender. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes