Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 205
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Van Wigo Home naar All-Internet + TV Iconic

Hoi,

 

Ik had tot gisteren nog steeds Wigo Home, dat met met de recente prijsstijging van 6% van €90,28 naar €95,67 steeg. Ik heb ook non-stop Play Sports, wat mijn factuur naar €115,62 bracht. Hierin zit ook vaste telefonie, maar deze gebruik ik niet, zelfs al jaren losgekoppeld. 

 

Zo wou ik mijn Wigo Home abo omzetten naar All-Internet + TV Iconic (€74,20) met Play Sports (dat wel van €19,95 nr €24,95 steeg) wat neerkomt op maandelijks bedrag van €99,15, wat neerkomt op €16,47 goedkoper, dat kan best tellen 😃

Dit ging dus niet via 'Mijn Telenet', want hier kreeg ik enkel de opties One en OneUp, want bij het kiezen van All-Internet + TV Iconic, kreeg ik error en moest ik hiervoor bellen naar Telenet. Daar heeft de vriendelijke dame (met Hollands accent) me vlot verder geholpen en diensten gisteravond meteen aangepast.  

 

Maar eigenlijk zou Telenet je toch de voordeligste formule moeten aanbieden.

Follow the White Rabbit
0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

Van Wigo Home naar All-Internet + TV Iconic

Neen, jij hebt met Telenet afgesproken dat ze jou Wigo Home voor onbepaalde duur leveren.

Als jij niets vraagt, blijft Telenet de diensten leveren die afgesproken zijn.

 

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1150
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Van Wigo Home naar All-Internet + TV Iconic

In Wigo Home zit vaste telefonie inbegrepen, in All-Internet + TV Iconic niet. Dus Telenet kon je geen goedkoper abonnement voorstellen met dezelfde specificaties.

 

  1. Wigo Home (Internet + TV + Telefoon): €95,67
  2. All-Internet + TV Iconic & Telefonie: €74,20 + €26,06 = €100,26

 

Dus ja je betaalt vandaag minder, maar je hebt dus ook wel minder producten.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 205
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Van Wigo Home naar All-Internet + TV Iconic

Ja oké, die vaste lijn, die je er steeds moest bijnemen, maar niet gebruikte, was indd de boosdoener, om me iets goedkoper aan te bieden. Want mbt mobiel wil ik steeds apart houden.

Vroeger als je tv + internet nam, kwam je steeds duurder uit dan pakket met vaste lijn. Dus blij dat dit veranderd is. Voor mij ist nu €15 goedkoper, da's het belangrijkste vr mij.

En ik zeg het vr de rest zeer vlot geholpen n diensten overgezet. 

Follow the White Rabbit
0 Likes