Beantwoorden
Ex-Netweter

Waneer komt "the fosters" seizoen 3 uit op yelo tv

Ik vind the fosters echt een heel goede serie en het einde van seizoen 2 is zo spannend dat ik seizoen 3 ook al wil zien maar dat staat niet op yelo tv en ik vraag me af wanneer het er wel op komt.

0 Likes
4 reacties
VincentD
Ex-Moderator
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Hey @Ex-Netweter,

Voorlopig kunnen we het 3de seizoen van deze serie niet aanbieden. We zijn de mogelijkheden wel verder aan het bekijken met de distributeur van 'The Fosters'. Momenteel kunnen we echter nog niets beloven.

Vincent

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter

Hallo telenet weet u al iets meer of seizoen 3 en 4 van de fosters op play more gaat komen te staan? en ook switches at birth seizoen 6. En nog een vraagje een paar maanden geleden stond Once upon a time op play more tot seizoen 5 en ook the secret life of a american teenager! Zou dit eventueel nog eens terug kunnen komen? Ik heb play more nog niet zo lang en daarmee heb ik nog niet alles ervan kunnen zien!

Zouden jullie deze vraag een willen overwegen alstublieft?

Mvg Laura

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

@Ex-Netweter als je een direct antwoord wil kan je dit best op Facebook of Twitter vragen.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes
VincentD
Ex-Moderator
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Hey @Ex-Netweter,

Zoals @Arthur2 aangaf, kan je ons met specifieke vragen over het aanbod in Play (More) ons best contacteren via Facebook of Twitter.

We helpen je via die weg graag verder. 🙂

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."

0 Likes