Beantwoorden
Agata
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
TV-box / TV-app / telenttv.be It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo:Probleem met 5 op 5 geregistreerde devices...

Ik gebruik Yelo op verschillende devices (2x PC, 2x iPhone, 1x Tablet). Op een van mijn PCs kan ik nu allen maar live TV kijken - als ik VOD wil kijken krijg ik dit: (photo 1) en da's ok want ik heb inderdaad 5 toestelen geregistreerd. Maar plots is mijn PC niet meer herkend (Agata PC) - terwijl 2 dagen geleden was het het geval en ik VOD wel kon kijken. Zeer vervelend want ik krijg niet hetzelfde aanbod op TV theek als op Yelo, dus ik probeer via HDMI mijn PC op TV scherm te krijgen met Yelo aanbod. Toch niet gelukt vandaag.. Hoe komt het dat mijn toestel is niet herkend?

 

 

 

1.PNG2.PNG

0 Likes
1 reactie
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo:Probleem met 5 op 5 geregistreerde devices...

Hoe het komt weet ik niet, maar ik heb het zelf ook al meerdere keren voorgehad: mijn geregistreerde PC wordt plots niet meer als dusdanig herkend zonder dat er iets aan de machine gewijzigd is.

Gelukkig had ik nog geen 5 toestellen geregistreerd en kon ik de PC opnieuw registreren en na verloop van tijd de originele registratie verwijderen.

 

Tip: als je zoiets voorhebt kun je de klantendienst contacteren en zij kunnen die registratie wel verwijderen voordat de minimum termijn verstreken is zodat je uw PC opnieuw kan registreren.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes