Beantwoorden
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

Zender hernummering

Zopas mail ontvangen:

"In je Play zitten tientallen themazenders voor alle interesses.
Omdat we je niet graag nodeloos laten zappen, hebben we al je themazenders nu netjes bij elkaar geplaatst. Je vindt ze voortaan terug vanaf kanaal 350."

En

"Zet je je zenders liever in een volgorde die je zelf handiger vindt? Dat kan. Je kan je themazenders heel eenvoudig manueel van plek veranderen.
Had je dit al eens gedaan? Dan moet je je zenders opnieuw instellen."

 

Denken ze nu bij Telenet echt dat ik niet slim genoeg was en ben om een voor mij geschikte nummering op te zetten? Kan ik verdorie van voor af aan kan beginnen. Terwijl het hernummeren een belachelijk tijdrovend karwij is.Smiley Verdrietig

Bedankt voor... niets.

 

25 reacties
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zender hernummering

Victor jij hoeft je hier voor niets te excuseren, ik kan er ook niet aan doen dat er zo een figuren rond lopen. Ik hoop dat je in ieder geval geholpen bent. Zo niet geef een emailadres op of hoe ik je kan bereiken want ik denk niet dat ik geen rechtstreekse berichten ontvang van hier. Ik zou niet weten op welk mail adres.

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

Zender hernummering

"Figuren"?

Ga je me blijven beledigen nadat ik beleefd een vraag gesteld heb? Uw reacties horen niet thuis op een anders proper forum. Vanaf nu reageer ik niet meer op uw trol-posts. Ga maar verder lekker uit de bol. Saluut.

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

Zender hernummering

@victor Totaal geen excuses nodig hoor! Je vraag was wellicht gewoon een eigen topic waard. Niet meer dan dat.
Geef nooit mailadressen of andere privé informatie hier door zoals je gevraagd wordt. Dat staat trouwens expliciet in de gebruiksvoorwaarden van dit forum (onvindbaar voor sommigen). Je haalt er misschien wel de miserie van e-mail spoofing of extra spam mee op je hals.

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zender hernummering

Als je mij bedoeld, en dit denk ik duidelijk. Zou u dan eens zo vriendelijk willen zijn en zeggen waar ik u beledig? Ik mag op een forum nog altijd zoals ik je heb gezegd iemands vragen beantwoorden. Anders hoeft er ook geen forum te bestaan. Neem een woordenboek, en zoek de betekenis van een forum op. Ben jij ook al eens op andere fora geweest? Niet dat van PX want dat is zelfs niet van hen maar dat weten ze zelf nog niet eens. Dat is van een of andere studentje die heeft wijsgemaakt dat hij voor dat 4 de forum bij PX ging zorgen. En heeft er nu zijn eigen regels gesteld. Maar op andere fora geld dit niet daar ben ik al voor gaan horen er bestaat enkel maar 1 regel en dit is de pravicyregels. En die zou normaal hier ook moeten te vinden zijn, dat je leden niet mag gaan uitschelden en je moet je aan die regels houden die daar op staan; Maar bij mijn weten heb ik jou nog niet uitgescholden of beledigd zoals jij zegt.
0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zender hernummering

Victor naar die Marc hoef je niet te luisteren. Als je niet genoeg informatie hebt laat je het desnoods gewoon in een apart topic weten en dan kan je me zo bereiken , dan ben ik direct van die vervelende vent van af.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Zender hernummering

@MarcVIM @mvd09111966,

 

Mogen we jullie vragen om het vriendelijk te houden en aangenaam voor de andere leden?

Neem zeker nog eens een kijkje naar onze gebruiksvoorwaarden.

 

Suzy


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zender hernummering

@ Suzy dat zijn dus zoals ik al zei die pravicy regels. En ik denk dat ik mij hier in nergens heb aan geschonden dus waarom die heisa allemaal omdat één iemand hier opvliegend is? Ik heb slechts een antwoord gegeven aan iemand die een vraag stelde die niets met Telenet te maken had. Is dit een  verbod ?  Neen.  Want er zijn nog vele andere voorbeelden om op te noemen. Het enkele waar je iets kan op zeggen is dat  hetin een tread zat waar dit niet over ging.  Maar denk nu eens één maal logisch na. We zitten bv. op een vis forum. Denkt u dat je op de 93 vraag nog altijd over vis bezig bent? Ik denk  het niet ,eerst moeten veel mensen  gaan beseffen wat een forum is voor ze weten of ze bekwaam zijn om er aan mee te doen. Ik zat meer dan 15 jaar en 8 maanden op het forum van Belgacom.  Nooit buiten gesmeten in 15 jaar en 6 maanden. Nu op hun 4 de forum zitten er 2 clows. Ben er al 40 maal buiten gegooid geef het nu op,ga nu de grote middelen gebruiken. Ga eerst klacht neerleggen  teggen discriminatie en recht voor iedereen van gelijkheid  van gelijke kansen voor iedereen. En dit geld niet voor mij . Want sinds Die 2 wisten dat ik klant was van Telenet mocht ik geen woord uitspreken over Telenet maar klanten van PX die hetzelfde vertelde mochten dit wel. Ik vind dit pure discriminatie, en desnoods vecht ik het uit tot op de rechtbank.

0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Zender hernummering

@mvd09111966  moet jij altijd het laatste woord hebben? lol

 

je hebt een vraag beantwoordt van iemand en dat is inderdaad waar het hier voor dient maar er zo over zagen pfff

 

ps. nu niet gaan overdrijven met je uitspraken(discriminatie,rechtbank,... ) nogmaals lol

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jos_g
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Zender hernummering

Ja , waarom geen backup van je eigen zendernummering ,zodat je eventuelen televisie en Yelo play in een keer  kunt restoren , ik heb 3 Tv en Yelo  en ga echt niet deze tv's voor de zoveelste keer opnieuw instellen voor telenet zijn plezier. als het echt niet anders kan zeg ik mijn abonnement op waarvan ze de zenders hebben verplaats. Een fatsoenlijk indeling van TV Gids daar kennen ze ook niets van , hoe kunt ge 200 zenders en meer achter elkaar plaatsen , de radio zenders zitten dan gewoon achter in de lijst.

Als ge een betaald filmke wilt dan kunt ge genoeg icoontjes vinden om een bepaalde film af te spelen , alleen voor de zenders wel men dat niet doen, Ik stel voor mijn vlaamse zenders in een bepaald icoontje en voor ander groep van zenders een ander, enz.

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zender hernummering

Dat is niet van het laatste woord hebben. Dit is enkel een doodgewoon antwoord geven. Dat jij blijkbaar niet verstaat.
0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Zender hernummering

goe bezig  🙂

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes