Beantwoorden
Dart
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Trick or treat? De 3 wijzen! It's your fifth party! It's your fourth party!

nieuwe kanalen vanaf 1/1/2019

Sedert vandaag zijn de kanalen "play more series" en "play more select" niet meer te ontvangen en werden ze vervangen door 2 nieuwe zenders.(Play More Cinema en Play More Relax)

Volgens de site en de TV zijn deze zenders te vinden op kanaal 300 en kanaal 303.

Ik vind ze echter nergens terug....

Enig idee waar ze wel te vinden zijn? en ja ik heb alle kanalen afgezocht

0 Likes
21 reacties
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

nieuwe kanalen vanaf 1/1/2019

Probleem is nog altijd niet opgelost, ze hebben al verschillende keren gevraagd om de zenders opnieuw te scannen, en nog altijd blijft het zelfde probleem.

Ze hebben mij ook al twee keer gezegd dat die zender in het Play more pakket zit en niet in het basis pakket, heb ik ze naar de pagina zender updates verwezen,  dan hebben ze zich wel verontschuldigd zegende dat ze niet de juiste info hadden. (?)

Het probleem duurt nu al 3 weken en het geraakt maar niet opgelost

 

Update zal volgen als het probleem opgelost is. ☹️☹️☹️

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe kanalen vanaf 1/1/2019

@icymichel, ik volg dit zelf ook wat mee voor je. En het klopt dat men even foutieve informatie had gekregen. Achterliggend had men namelijk testen uitgevoerd op digiboxen en digicorders met basispakket, maar niet op een CI+ module. Na een test op een CI+ module ervaarde men hetzelfde probleem als jou, dat wordt nu verder onderzocht. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

nieuwe kanalen vanaf 1/1/2019

@Suzy bedankt voor de feedback, nu weet ik tenminste wat er aan de hand is.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe kanalen vanaf 1/1/2019

@icymichel, het probleem dat de zender ShortsTV niet in het basisaanbod zat op een CI+ module is normaal in orde nu. Controleer het zeker eens. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

nieuwe kanalen vanaf 1/1/2019

@Suzy Het is voor het moment nog veel erger, nu zijn alle zenders zwart, als ik digibox opzet is wel beeld.

Ik heb de zenders eens opnieuw geladen, beeld blijft zwart ( ook de vrije Vrt kanalen) .Het enigste dat wel zichtbaar is de epg .

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

nieuwe kanalen vanaf 1/1/2019

@Suzy Ik heb de Tv terug ingesteld naar de fabrieks instellingen, en nu werkt alles normaal, inclusief de zender ShortsTV. 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe kanalen vanaf 1/1/2019

@icymichel, oké super! Merci om ons up to date te houden. Blij dat het in orde is gekomen met je zenders! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes