Beantwoorden
huif
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
A born reader! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest!

play en play more

ik ben vast geabonneerd op play, dit dus aan 10 euro/maand....tijdens de komende maand zou ik graag eens tijdelijk willen wijzigen naar play more (24.95 euro per maand), betaal ik  dan de volle pot, maw 10 euro voor play en 24.95 euro voor play more, dus 34.95 euro per maand of wordt die play dan automatisch afgetrokken...een tweede vraag die ik daarbij heb.....moet dit telkens in 't begin van de maand gebeuren of kan ik dit op een willekeurig tijdstip doen en wordt na die maand dan automatisch terug overgeschakeld naar play...

 

alvast bedankt voor jullie antwoord

0 Likes
6 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

play en play more

Hoi, welkom op de community 🙂

 

Play More is eigenlijk Play + nog wat extra dingen. Dus je zal alleen voor Play More moeten betalen. (24,95)

 

Je kan via Mijn Telenet onder Mijn Televisie >  Digital TV > Zenderpaketten beheren

Je pakket aanpassen.

 

Je 2e vraag weet ik zelf niet echt goed. Waarschijnlijk zal er wel iemand anders daarop reageren maar ik ga het zelf ook nog even navragen. 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
huif
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
A born reader! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest!

play en play more

ok....antwoord op m'n eerste vraag is alvast heel duidelijk, bedankt hiervoor

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

play en play more

Dag @huif,

 

Als antwoord op je tweede vraag kan gesteld worden dat het aantal dagen Play en Play More pro rata berekend zullen worden. Als je dus in het midden van de maand (aanrekeningsperiode) intekent op Play More dan zal je 15 dagen Play betalen en 15 dagen Play More. Let er wel op dat Play More contracten minstens een maand duren dus dan betaal je in je volgende aanrekeningsperiode ook nog minimaal 15 dagen Play More. Ik ben uitgegaan van een maand van 30 dagen.

 

Een overschakeling naar Play gebeurd na die maand niet automatisch. Dit zal je zelf moeten aanpassen.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
huif
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
A born reader! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest!

play en play more

OK...antwoord is heel duidelijk voor me, bedankt hiervoorSmiley Knipoog

0 Likes
buldog
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

play en play more

Ik ben onlangs klant geworden bij Telenet. Ik kwam van Proximus maar omdat het daar veel te duur is en het filmaanbod op niets trekt heb ik besloten om naar hier te komen. Ik zie hier wel 1 min punt bij play-more, en dat is dat wanneer je bv. bij trillers onder genre zoekt dat je daar van alles onder vind. triller actie horror drama. Is dit nprmaal? Ik weet niet of dat ook zo bij komedie of andere genres is. Ik zie namelijk vooral triller maar voor je er dan één hebt duurt het ook heel lang.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

play en play more

@buldog - Volgens mij begin je beter een nieuw onderwerp; je vraag heeft immers niet veel meer met het originele onderwerp te maken.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes