Beantwoorden
tako
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

"Laatste kans" bij Play More verdwenen?

beste, ik zie dat bij "series" & "films" er geen categorie "laatste kans" meer staat in Play More. Dat was nochtans uiterst handig om niet plots series te missen die verdwenen, het gaf de kans om die toch nog op de valreep te bekijken alvorens ze wegvielen. Is dit toevallig, het verdwijnen van "laatste kans" ? Is dit nog ergens terug te vinden, via website ed ? mvg

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: laatste kans Play More

0 Likes
4 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

"Laatste kans" bij Play More verdwenen?

Bij mij is dit nog altijd terug te vinden op www.telenettv.be: 

Schermafbeelding 2021-03-28 om 17.46.22.png

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

"Laatste kans" bij Play More verdwenen?

@m-jan20 @tako in de telenettv optie app met telenet tv box zit het er nog tussen, op de Yelo app met digicorder/box staat het er niet meer tussen, er is dus een verschil in beiden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
tako
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

"Laatste kans" bij Play More verdwenen?

Vreemd dat er een verschil is én ook dat niet alle titels die verdwijnen bij die "laatste kans" staan. Bijvoorbeeld komedieserie "Run" (vervalt 12/04, staat er niet bij), film "Der Goldene Handschuh" (vervalt 20/04, staat er niet bij)... dus hoe betrouwbaar is die "laatse kans" nog. Waarom niet zoals enkele weken terug ? Een aparte categorie "laatste kans" die staat bij 'films' of 'series' aub en vollediger leek dan nu het geval is. Spijtig

 

0 Likes
tako
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

"Laatste kans" bij Play More verdwenen?

Green Book, vervalt 11/04, staat NIET bij "laatste kans", The Professor & The Madman, vervalt 20/04, NIET bij "laatste kans" (ik check via 'tv-theek', dan scrollen naar 'laatste kans' op mijn tv). Dus nogmaals: tot recent kon ik gaan naar 'tv-theek', dan 'play more', dan 'series' of 'films' en dan stond er een categorie 'laatste kans' of stond dit per genre. Bijvoorbeeld 'actie' dan vond je 'recent toegevoegd - alle - laatste kans'. Dat was duidelijk én volledig dacht ik. Nu is dit niet meer het geval. Waarom ? En kan dit opgelost worden aub ? dank bij voorbaat

 

0 Likes