Beantwoorden
christelm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

terugkijk tv beperkingen

Wij hebben een play abonnement, en mijn dochter die op kot zit kijkt regelmatig naar  tv via haar laptop

Vandaag wou zij de mol zien, dit programma heb ik ook opgenomen met de digibox.  Toen zij wou kijken kon zij dit niet, daar hij steeds de opname wou openen, en niet via terugkijk tv.  Toen ik de opname verwijderde van mijn digibox, kon zij wel kijken via terugkijk tv.  Is dit normaal ?  Waarom wou hij absoluut haar via die opname laten kijken, en niet via terugkijk tv.  Er was geen enkele mogelijkheid voor haar om te kiezen hoe ze wou kijken, dus door het hier opgenomen te hebben, kon zij geen gebruik maken van terugkijk tv voor dit programma.  Is er hier een manier om toch te kunnen kijken, ondanks het feit dat ik dit opgenomen heb ?

 

Bij voorbaat dank voor alle hulp

0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

terugkijk tv beperkingen

@christelm, bedankt voor de duidelijke kadering! 


Kan je ons even vertellen of je dochter De Mol probeerde te bekijken terwijl de opname nog bezig was? Met andere woorden: de digicorder thuis was De Mol op dat zelfde moment nog aan het opnemen?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
christelm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

terugkijk tv beperkingen

zij heeft proberen te kijken toen de opnames nog bezig waren,  en ook toen ze al gedaan waren, en in beide gevallen kon ze niet kijken.  Was pas toen ik de opname verwijderde dat ze kon kijken.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

terugkijk tv beperkingen

@christelm, ik heb het even voor je nagevraagd bij onze engineers en dit is normaal gedrag.

 

Yelo Play geeft voorrang aan je opnames om af te spelen voordat terugkijk-tv wordt aangesproken. Dit betekent dat je dochter op kot live De Mol kan kijken met Yelo Play, maar ook via terugkijk-tv zodra de opname van de digicorder thuis verwijderd is. Een oplossing kan zijn dat jullie beiden met terugkijk-tv werken, dus zowel thuis als op kot. Dan zal het probleem zich niet voordoen, gezien er dan geen opname "in de weg staat".

 

Stel dat jouw dochter thuis vanop haar kamer naar De Mol wil kijken via Yelo Play, zal het sowieso werken ook wanneer er een opname van De Mol op de digicorder staat. Dit komt doordat ze dan verbonden is met het thuis netwerk, waardoor de opname zelf zal starten. Terugkijk-tv wordt dan niet gebruikt. Is er geen opname beschikbaar voor De Mol? Dan zal terugkijk-tv wel geïnitieerd worden, maar wel enkel wanneer je binnen de 7 dagen naar het programma kijkt natuurlijk.

 

Hopelijk geeft dit wat duidelijkheid. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.