24748
netweters
|
152281
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hoi
Ik heb een nieuwe 360 modem moeten installeren wegens defect.
mijn 3 360 Pods doen het nu niet meer. 😞
ik heb ze uitgetrokken, modem uitgezet, ipods terug ingestoken, modem aangezet en nog niets..
iemand een tip aub?
thanks
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Ipods werken niet na nieuwe 360 modem
Bedoel je 360° Wifi Pods?
Check in de MyTelenet app of je de installatie opnieuw kan doen, indien niet contacteer je de klantendienst
Hallo
Inderdaad, de nieuwe 360 pods.
Op de app krijg ik de melding ‘niet gevonden’ nadat ik de code gescand heb. Waarschijnlijk omdat ze reeds geïnstalleerd zijn.
Ik heb 30 minuten in de wacht gestaan zonder antwoord. Ik dacht ‘ik probeer het hier even’. 😉
Bedankt
Kan je die pods eigenlijk resetten?
Indien die gekoppeld zijn aan een andere modem, ga je die niet zo kunnen installeren. Je nieuwe modem zal ze niet zien, want ziet dat ze op een andere zijn aangemeld. Jezal ze eerst moeten afmelden daar. Kijk eens bij mytelenet of je het daar kan.
Hey Marc
De klantendienst heeft ze uiteindelijk opnieuw moeten registreren, daarna kon ik ze terug installeren.
En nu krijg ik bericht dat ik mijn nieuwe pods moet afhalen in een verkooppunt… 🫣
Maar bedankt voor de tip!
Ze werken dat is het belangrijkste
Gewoon niet ophalen de nieuwe pods en je rekening in de gaten houden dat ze niet dubbel worden aangerekend
Bij een fout neem je contact