Beantwoorden
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Activatie CI+ module

Vandaag een CI+ module aangekocht in Telenet center om te gebruiken met mijn Sony KDL-32WD750, toestel staat in de lijst van ondersteunde toestellen door Telenet, maar mijn kaart geraakt niet geactiveerd. 

 

Ik heb al twee maal +/- 40 min. met Telenet aan de lijn gehangen (015 666333). 

In eerste instantie hadden ze de info van het Telenet center niet doorgekregen, ze hebben manueel de nodige serial nummers ingevoerd, en ze vertelde mij dat het binnen de 30 min. de activatie wel in orde zou komen, doch na een een uur nog altijd niks.

 

Een tweede maal gebeld, de info die ik had door gegeven bleek toen verdwenen te zijn uit het systeem, opnieuw alles doorgegeven, maar nu blijkt dat de activatie informatie niet doorstroomt binnen Telenet, reden onbekend. Ze hebben nog geprobeerd de achterliggende dienst te contacteren, maar geen antwoord (te druk) 

Ze hebben een dossier aangemaakt en zullen me binnen de week contacteren

 

I’m nog amused. 

0 Likes
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Activatie CI+ module

Als het toestel in de lijst staat, dan zou je toch (vrij) zeker moeten zijn dat het werkt. Gaat het om een splinternieuwe tv of om eentje die al in gebruik was? Ik vraag dit, omdat het misschien kan helpen het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen om dan de installatie opnieuw te proberen. (Dit heb je misschien al eens geprobeerd?) Weet je ook of de tv beschikt over de meest recente firmware?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Activatie CI+ module

Het is een toestel dat ik +/- al een maand of zes heb. Voor dat ik het kaartje geïnstalleerd had ik al gecontroleerd of ik de laatste firmaware had, en dat bleek het geval . 

Terug zetten naar fabrieks instellingen heb ik niet gedaan.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Activatie CI+ module


@icymichel@  schreef:

Het is een toestel dat ik +/- al een maand of zes heb. Voor dat ik het kaartje geïnstalleerd had ik al gecontroleerd of ik de laatste firmaware had, en dat bleek het geval . 

Terug zetten naar fabrieks instellingen heb ik niet gedaan.


Wacht daar nog maar mee. Het zou zonde zijn om dat nu al te doen. Als, zoals de klantendienst je gemeld heeft, de activatie vast zit in het systeem kan jij voorlopig niets doen om je probleem te verhelpen.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
1010
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Full speed writing! Een bus vol! Topicvreter!

Activatie CI+ module

Ik heb een Sony KD49X850 met een CI+ module in. Deze werkt perfect samen met de TV maar ik heb het wel in de TV moeten aanmelden. Misschien nog eens de instellingen nazien?

 

 

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Activatie CI+ module

Mijn Tv ziet dat er een module en kaart insteekt, want ik kan alle serial nummers zien van zowel kaart en de module, maar hij geeft nog altijd altijd “ status Telenet-smartcard: Nog niet geactiveerd” .  

En dat is nu al 24h dat ik die mededeling heb. 😡

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Activatie CI+ module

Contact opgenomen via Twitter met de helpdesk, en binnen het uur was mijn kaart geactiveerd.