Beantwoorden
PieterV1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Afstandsbediening van TV gebruiken voor digicorder?

Hallo, 

 

ik heb onlangs een nieuwe smart tv gekocht van Philips (the one) en vroeg me af of het mogelijk is om de afstandsbediening van de TV ook te gebruiken om de digicorder te bedienen?

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Afstandsbediening van TV voor digicorder

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Afstandsbediening van TV gebruiken voor digicorder?

Alles hangt af van de CEC in de TV en de digicorder. Als de instellingen juist zijn op de TV dan kan je de digicorder gewoon bedienen met de afstandsbediening van de TV. Met een recente Samsung smart TV kan je deze zo instellen dat de digicorder bediend wordt als zijn signaal weergegeven wordt op de TV. In de instellingen van de TV moet je dan aangeven dat er Telenet digicorder aangesloten is op een bepaalde HDMI aansluiting.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
PieterV1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Afstandsbediening van TV gebruiken voor digicorder?

Bedankt voor de tips, maar spijtig genoeg is het nog niet opgelost 😞

 

het rare is dat de Philips tv de digicorder herkent en zelfs aangeeft met naam als ‘digicorder’, maar voor de rest kan ik deze nergens bedienen met de afstandsbediening van de Philips tv. Easylink ook al aan en uit gezet, maar dat hielp niets.

0 Likes
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 183
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Afstandsbediening van TV gebruiken voor digicorder?

Andersom werkt in ieder geval wel, de tv bedienen met de afstandsbediening van de digicorder.

0 Likes