Beantwoorden
NoenkelMi
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Beeldkwaliteit Netflix op digicorder lijkt minder goed

 Zopas het mailtje van Telenet gezien ivm Netflix. Onmiddellijk geprobeerd; maar ik heb toch wel heel erg sterk de indruk dat ik via de gewone verbinding (en dus niet via de digicorder) een beter beeld heb; en ik had nu toch wel het omgekeerde verwacht 

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
Torchwood
Professional Meerweter
Berichten: 121
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? BINGO!

Beeldkwaliteit Netflix op digicorder lijkt minder goed

De maximum resolutie van je digicorder is 1080i (HD) . Via bv Chromecast ultra kan je met Netflix tot  UHD gaan.

 

Specs digicorder AD2200: MPEG-2: MP@ML, MP@HL; MPEG-4: MP@L4.1, HP@L4.1; Verhoudingen: 4:3, 16:9 met Pan & Scan, Letterbox; Beschikbare resoluties: 720x576i, 720x576p, 1280x720p, 1920x1080i; Macrovision & CGMS-A-kopieerbeveiliging

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Beeldkwaliteit Netflix op digicorder lijkt minder goed

Dit zal misschien te maken hebben met de buffering van je digirecorder.

Bij sommige devices is het eerst slecht beeld door de opbouw van de buffering en nadien is het beter. Is het beeld beter na een tijdje wachten of blijft dit zo ? 

Je bent volgens mij nog altijd beter af met een chromecast ultra of een ingebouwd netflix app op je tv.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Torchwood
Professional Meerweter
Berichten: 121
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? BINGO!

Beeldkwaliteit Netflix op digicorder lijkt minder goed

Van buffering heb ik met Chromecast ook, soms, last. Het beeld is dan inderdaad in het begin wat wazig.

NoenkelMi
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Beeldkwaliteit Netflix op digicorder lijkt minder goed

inderdaad, na een korte tijd verbetert het. (Ik had gewoon eens snel ernaar gekeken). En het ziet ernaar uit de kwalitieit nu ongeveer hetzelfde is. 

 

Merci

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Beeldkwaliteit Netflix op digicorder lijkt minder goed

Ik vind het ook spijtig dat er geen dolby geluid in zit.. Beeld kwaliteit is 360 of 480 maar zeker geen 1080i

0 Likes