Beantwoorden
Cherimu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Blaupunkt TV - Kanalen

Beste,

 

Telenet heeft voor mijn hotel alle CI+ module kaartjes gesynchroniseerd zodat alle kanalen waar ik niet voor geabboneerd ben, er ook niet meer willekeurig tussen komen. Ook zijn de kanalen mooi gesorteerd.

 

Nu voor alle tv's is dat ook gelukt. Ik moest de CI+ Module uithalen, TV resetten en auto tuning doen, en dan kaart er terug in. Perfect.

 

Behalve bij alle Blaupunkt TV model ' BLA-32/133O-WB-11B-EGBQU-EU '... Koppige kanalen die niet willen bewegen en alles staat nog steeds door elkaar. Hoe HARD reset ik deze TV's? Want de reset in de menu etc werkt allemaal niet naar behoren. 

 

Ik heb al zoveel geprobeerd maar tevergeefs. Kan iemand mij aub helpen?

Alvast bedankt.

Tags (1)
5 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Blaupunkt TV - Kanalen

Hoeveel TV’s heb je thuis misschien? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Blaupunkt TV - Kanalen

In de lijst van Telenet komt er geen Blaupunkt voor. Mogelijk ondersteunen deze tv's niet de ordening van Telenet.

Ik vind geen handleiding voor dit toestel die ook aandacht schenkt aan het afstemmen.

Als je de kanalen kan exporteren en importeren via usb dan zou het volstaan om je een dagje bezig te houden met de zenders te verplaatsen op één toestel. Je exporteerd dan naar een usb stick en je importeerd in elk ander toestel van die reeks.

 

Een betere oplossing kan ik niet aanbieden. 

Hint : De klanten zijn al blij dat er een tv is. Maak een alfabetische lijst van alle beschikbare zenders met het kanaalnummer. 

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Blaupunkt TV - Kanalen


@m-jan20  schreef:

Hoeveel TV’s heb je thuis misschien? 


Hij schrijft toch dat het een hotel is ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Cherimu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Blaupunkt TV - Kanalen

Klopt het is een klein hotel ~20 kamers.

Maar enkel nog de helft werkt met CI+ module. De rest nog een Telenet Doosje ernaast die ik binnenkort ook ga veranderen naar kaartjes.

Cherimu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Blaupunkt TV - Kanalen

Hartelijk bedankt voor uw reactie. 


Ik ga eens proberen om een keer te exporteren naar USB en dan via computer de lijst eens goed te bewerken en dan bij elks te importeren met dezelfde lijst.

Ik laat jullie nog wel iets weten!