Beantwoorden
gebruikerluc
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! It's your second party!

CI+module werkt niet

Hopelijk kan iemand helpen:Ik heb een Tv PhilipsLED HD 32phs4132/12 deze staat in de lijst van compatiebele tvs. Ik heb een CI+kaartje bijgekocht .

De installatie lukt prima (zenders 261 digitale en 22 analogen worden gevonden) 

instellen van 322Mhz en regio 22 lukt 

kaartje ingestoken en melding dat kaartje erin steekt en bezig is geactiveerd te worden en 30 min kan duren

Deze melding blijft echter, bellen naar 015666333 geeft de melding technische storing wij kunnen u niet helpen. 2maal bellen naar helpdesk ( waar telkens het kaartje terug geactiveerd werd) geen resultaat

In de winkel nog eens terug geactiveerd :geen resultaat, 2de winkelbezoek nieuw kaartje gekregen geen resultaat, bij de vriendelijke Tv verkoper nieuwe Tv gekregen geen resultaat.

Met mail contact gehad bij telenet ( lijstje met mogelijke oorzaken oa Nederland of zweden kiezen als land)geen resultaat.

Ik weet het niet meer.

Op mijn zenderpaket in mijn telenet staat CI+ module digitale TV

Is er iemand die mij een gouden tip kan geven

0 Likes
17 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CI+module werkt niet

Beste @gebruikerluc, ik ben blij voor u dat het opgelost is. Zou je nu dan de goedheid willen hebben om de originele post van @Wheng aan te duiden als oplossing, want hij zat er boenk op dat de juiste kaartnummers niet geactiveerd waren. Je mag natuurlijk ook meerdere posts aanduiden als oplossing als je dat wenst. Maar dus minstens ééntje.

 

Alvast bedankt en veel kijkplezier met uw nu werkende TV Smiley Knipoog


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CI+module werkt niet

Iedere helpdesk-medewerker zou dit moeten weten, dat de nummers controleren het eerste is wat je moet doen. En dat een kaartje vervangen 2 handelingen vereist zoals ik gesuggereerd heb. Je job kennen doe je zomaar niet op 1-2-3.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CI+module werkt niet

@gebruikerluc,

 

Ik vind het heel vriendelijk van u dat je mijn suggestie ook als oplossing hebt aangeduid, maar die eer verdien ik niet hoor. Alle lof gaat naar @Wheng en @igvfer die beiden op het juiste spoor zaten.  Mijn post was er enkel om u te vragen om een oplossing aan te duiden en daarmee bedoelde ik dus niet mezelf.

 

Als je wil kan je mijn post dus terug ontdoen van het label "oplossing" maar als je graag twee posts aanduid kan je die van @igvfer ook aanduiden als oplossing, hij zat immers ook juist.

 

Toch bedankt Smiley Knipoog


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.