Beantwoorden
Tessds
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Co-housing: hoe Telenet aansluiting krijgen op 1 adres?

Hallo,

 

Volgend probleem: wij hebben een co-housing project (mijn ouders, mijn zus en ik). Nu is het blijkbaar extreem moeilijk om elk ons abonnement te behouden, gezien we allemaal officieel op 1 adres wonen. Het gaat echter om aparte woongedeelten en kunnen niet zomaar 1 abonnement delen, de kwaliteit zou ook belabberd zijn gezien de afstand. Mijn ouders zitten bij Orange, zij hebben internet en tv dus bij hen geen probleem. Gezien Telenet geen twee abonnementen op 1 adres en 1 EAN nummer wil aansluiten moeten mijn zus en ik dus kiezen wie van ons twee bij Telenet mag blijven. Zijn er dan echt geen andere oplossingen?

 

Alvast bedankt!

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Co-housing

Titel aangepast door Suzy (admin) | Vorige titel: Verschillende operatoren gebruiken op co-housing adres

Tags (2)
0 Likes
18 reacties
Tessds
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Co-housing: hoe Telenet aansluiting krijgen op 1 adres?

Volgens de klantendienst kan het niet…

Ik wacht nog even op het antwoord van Suzy maar anders wordt het zoeken naar een andere oplossing. 

0 Likes
Tessds
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Co-housing: hoe Telenet aansluiting krijgen op 1 adres?

@Suzy  zou je hier toevallig al een antwoord op hebben?

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Co-housing: hoe Telenet aansluiting krijgen op 1 adres?


@Tessds  schreef:

@Suzy  zou je hier toevallig al een antwoord op hebben?


Hey @Tessds, we zijn het voor jou aan het navragen. Van zodra we meer concrete info hebben, laten we het hier weten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Co-housing: hoe Telenet aansluiting krijgen op 1 adres?

Hey @Tessds, het heeft even geduurd maar we hebben ondertussen meer info voor jou

Onze collega's hebben meegegeven dat het mogelijk is om 2 inplant-adressen aan te maken. Hier gaat onze dienst adresopvolging voor moeten zorgen.
Het officiële adres slaat op het gekende adres bij de gemeente. De inplant-adressen kunnen als het ware fictieve adressen zijn, die dan gekoppeld worden aan het hoofdadres.
Zo is in jouw geval het officiële adres dat van jouw ouders bij Orange en jouw woongedeelte het fictieve in-plantadres. 

Hiervoor kan je bellen naar de klantendienst van Telenet, want hiervoor is er een gekende procedure. Het kan wel zijn dat je even moet aandringen bij de medewerker die je aan de lijn krijgt. Eventueel kan je vragen om hiervoor een dossier te laten opstarten naar de collega's van adresopvolging. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.