Beantwoorden
Albert2020
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Digibox afstandsbediening verbinden met MT Logic TV

Dag allen,

 

Ik wil mijn MTLogiv TV verbinden met de zwarte afstandsbediening van mijn digibox, maar dat lukt niet. Ik heb code 1130 doorgekregen, maar dat geeft geen enkel resultaat, mijn TV reageert niet. Oplossingen?

Alvast bedankt,

Albert

 

Titel gewijzigd door @FilipD | Vorige titel: Digibox en afstandsbediening

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Digibox afstandsbediening verbinden met MT Logic TV

@Albert2020 

Om uw afstandsbediening te kunnen programmeren moet je eerst een vroegere programmering verwijderen.

Eerst dus programmeren met code 000 of 0000.

Ik weet niet meer of het 3 of 4 nullen waren. Dat kan je wel opzoeken op de website.

Hier vind je de codes: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/telenet-afstandsbediening-instellen-voor-mijn-tv/

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/merkcodes-zwarte-telenet-afstandsbediening

In geval je de juiste code niet kent of vindt kan je op deze site ook een alternatieve oplossing vinden op de site.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Albert2020
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Digibox afstandsbediening verbinden met MT Logic TV

@louishufk 

Bedankt, maar ik ben door al die procedures gelopen, met geen enkele invloed op de TV.

Mvg,

Albert

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Digibox afstandsbediening verbinden met MT Logic TV

@Albert2020 

Vraagje: Na het programmeren, als je op de mode knop drukt, gaat er dan afwisselend een rode en groene led branden?

Kan je niet eens proberen om de afstandsbediening aan een andere tv te koppelen als test.

Als het daar ook niet zou lukken bestaat de mogelijkheid dat de afstandsbediening defect is.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Albert2020
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Digibox afstandsbediening verbinden met MT Logic TV

Er gaat geen wisselend rood/groen lichtje branden. Maar verder werkt de afstandsbediening ok, als ik de TV via de bediening van de TV zelf aanzet en daarna via de digibox zenders kies, etc..... 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Digibox afstandsbediening verbinden met MT Logic TV

@Albert2020 

In het verleden heb ik ook gemerkt dat zelfs verschillende types van hetzelfde merk tv een verschillende reactie gaven op de afstandsbediening van de digicorder. Het is dus wat zoeken naar de oplossing die het best past.

Wat betreft het niet niet branden van de twee kleuren geeft wel aan dat de programmatie niet gelukt is.

Waarom?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes