Beantwoorden
nielsvanoch
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Digibox interactiviteit

Mijn Digibox heeft een tijd correct gewerkt, maar toen is er (voor Internetproblemen) een technieker langsgeweest, en sindsdien ben ik de interactiviteit kwijt.

 

Wat ik al geprobeerd/gechecked heb:

* De UTP-poort en -kabel werken, als ik er een laptop aan hang hebben ze internet. Ze zijn ook verbonden met de Telenet-modem.

* De gids op https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/digiboxdigicorder-interactief-maken/ gevolgd. De herstarts in alle volgordes gedaan, steeds zonder succes.

* Gekeken op de digibox: de selfstarter staat er niet meer op, het IP-adres (en de gateway en dnsen) zijn allemaal 0.0.0.0.

0 Likes
3 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Digibox interactiviteit

@nielsvanoch

 

Kan je de digibox even resetten?

Je kan hier vinden hoe dat moet.

 

Als het dan nog niet lukt, contacteer dan even de technische dienst. Zij kunnen je verder helpen.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Digibox interactiviteit

Ik vrees dat er iets mankeert aan je digibox. Gehuurd? Inruilen dan maar. Gekocht en jonger dan 2 jaar? inruilen onder garantie. Gekocht en ouder dan 2 jaar = vuilbak.

Zeker deze opties nakijken als het nog een digibox is met 2 scart aansluitingen en achteraan  en een kaartje = oud model en zal niet meer ondersteund worden voor Play, Play More en Sporting.

Dit geldt trouwens ook voor de digicorders met 2 scart aansluitingen en een kaartje (AD2000).



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Digibox interactiviteit

Je kan de netwerkaansluiting van de digibox eens proberen zuiver te maken met een droog wattenstaafje. Oxidatie of stof kunnen na enkele jaren voor slecht contact met de stekker zorgen

0 Likes