Beantwoorden
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 188
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Digibox niet interactief ? (geen internetaansluiting)

Ik was daarstraks bij mijn ouders  die twee weken geleden een digibox hebben geplaatst.

Ik merkte echter dat deze niet interactief was.

Dan naar Telenet gebeld en iemand van de klantendienst heeft een signaal gestuurd om deze interactief te maken.

Mijn ouders hebben wel geen internetverbinding maar dat was niet nodig voor een digibox volgens de klantendienst.

Echter is de digibox nog steeds niet interactief.

 

Is het zo dat een digibox interactief kan werken zonder internet  ?

 

0 Likes
16 reacties
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Digibox niet interactief ? (geen internetaansluiting)


@Benny3  schreef:

De aangekochte digibox is met een ethernetkabel aangesloten aan de modem die er staat.


Is de modem aangesloten (coax tussen NUI en de modem)?

Zit de modem in het stopcontact?

Welke lichtjes branden op de modem?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5209
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digibox niet interactief ? (geen internetaansluiting)

Ik vermoed dat je ouders een Digibox gekregen hebben ten gevolge van het stopzetten van het analoge signaal. Mogelijk huren ze die één jaar gratis of hebben ze die aangekocht.

In dat geval is het volledig normaal dat er geen netwerkverbinding is. Uw ouders hebben dan nog steeds een kabelabonnement dat jaarlijks betaald wordt.

Het is in dat geval ook normaal dat ze geen gebruik kunnen maken van de interactieve functies van het toestel.

 

0 Likes