Beantwoorden
JanMetDePet
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. π-DAY! Alles op zijn plek!

Digicorder AD2200 werkt zeer langzaam

Sinds enige tijd is onze digicorder (dc-ad2200) zeer langzaam geworden. Als je bijv. een opgenomen programma wil laten starten duurt het soms tot 5 seconden alvorens het programma start. Vijf seconden mag niet lang lijken doch als je dat telkens moet wachten is dit wel vervelend. Ik heb ondertussen al verschillende dingen geprobeerd, waaronder het resetten van de digicorder, doch ...geen verbetering.

Iemand een tip?

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Digicorder AD2200 werkt zeer langzaam

@JanMetDePet 

Herstart de digicorder eens met knop achteraan. 30 sec wachten na uitschakelen eer men terug start.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Digicorder AD2200 werkt zeer langzaam

@JanMetDePet  @louishufk 

Bij mijn weten zit er geen aan/uit knop (achteraan) op deze digicorder. (op de TV-box wel).

Dus de stekker uittrekken en na een minuutje terug insteken.

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Digicorder AD2200 werkt zeer langzaam

@JanMetDePet  Met resetten bedoel je gewoon de stekker uittrekken en opnieuw insteken?

 

Als dat niet helpt doe je best een reset naar fabrieksinstellingen .
Kies in het menu dan wel zeker voor 'Fabrieksinst. met behoud opnames' want anders ben je je opnames kwijt.
Na de laatste stap (Zenders gevonden? Druk OK) laat je de digicorder een kwartier gerust. Hij gaat dan zelf wat dingen uitvoeren dus laat hem maar doen.

 

Je schrijft best je geplande opnames op want ik ben niet zeker of deze nog gepland gaan staan na deze reset. De opnames zelf blijven wel behouden.

 

Als dit niet helpt vrees ik dat het niet opgelost kan worden en zal een omruiling de enige oplossing zijn. Een omruiling is gratis als je de digicorder huurt. Je bent dan wel je opnames kwijt.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Digicorder AD2200 werkt zeer langzaam

@Ex-Netweter 

 

Als men tot de jaren van dementie komt...


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes