Beantwoorden
bettonnotteb
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Einde Digicorder AD2000 - Welke andere kun je kopen?

Voor 249€ - 35€ korting kun je een nieuwe digicorder koper, maar welke is dat dan? Is dat de AD2100 of de AD2200? De TV BOX kun je blijkbaar enkel huren dus dat valt weg. Wanneer werd de AD2100 uitgebracht, en wanneer de AD2200?

0 Likes
4 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Einde Digicorder AD2000 - Welke andere kun je kopen?

Ik ben niet zeker maar volgens mij wordt de AD2100 ondertussen ook niet meer verkocht. Dus ik nee aan dat je de AD2200 zal krijgen dan.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Einde Digicorder AD2000 - Welke andere kun je kopen?

@bettonnotteb   Het is zeker de AD2200 want de AD2100 is ook al een hele tijd niet meer in omloop. Het grote verschil is dat je naast een grotere HDD ook bij de AD2200 2 programma's kunt opnemen en ondertussen kijken naar een 3e wat bij de AD2100 niet kon. Ik denk dat de AD2100 op huurbasis al sinds een 5-tal jaar wordt vervangen door de AD2200.

Edit: Ik ben fout. Je kon/kan bij alle 2 kijken en ondertussen 2 programma's opnemen maar bij de laatste versie zat er nog een extra tuner om sneller te kunnen zappen. En de laatste is zwart en de vorige versie was zilvergrijs.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Einde Digicorder AD2000 - Welke andere kun je kopen?

@igvfer 

 

Klopt, ik heb nog twee exemplaren van de AD2100 in huis. Inderdaad zilver en drie tuners.

 

Ze zijn op huurbasis. Ik heb tot hiertoe nog een enkel bericht gehad van Telenet om ze in te ruilen voor een AD2200 hoor.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Einde Digicorder AD2000 - Welke andere kun je kopen?

@StefaanH  Dat klopt, maar als je ze moet omruilen wegens defect dan krijg je de AD2200. Is al een tijd zo. Dat was al toen ik stopte met werken en dat is ondertussen 2 jaar. Normaal gezien krijg je bij omruiling wegens defect een witte doos met enkel het toestel zonder kabels, AB enz.. Mocht je nu gaan krijg je normaal gezien een volledig nieuwe verpakking: gele doos met alles erin. Enkel huur toestellen uiteraard.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes