Beantwoorden
Kevin1986
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Digicorder neemt niet op + opnamen verdwenen

Reeds een paar dagen probeert onze digicorder een update uit te voeren die maar niet blijkt te lukken. Sinds gisteren plots ook alle opnamen kwijt en kunnen we niets meer opnemen of programmeren.  Zal denk ik eens mijn beklag moeten doen, reeds 2 de digicorder op nog geen jaar tijd. De vorige ook volledig defect na software update.

Algemene problemen laatste dagen of gewoon pech?

0 Likes
2 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder neemt niet op + opnamen verdwenen

@Kevin1986 

 

Ik persoonlijk heb geen weet van algemene problemen en onze beide digicorders functioneren naar behoren.

Een van beide heeft een tijdje geleden wel problemen gehad, het leek alsof hij stuk was, maar het bleek een update te zijn die niet goed verwerkt was. De procedure "reset met behoud van opnames" gestart met de knoppen op de digicorder zelf (want de afstandsbediening was volledig onresponsief) en met een beetje geduld hervatte ineens (of herbegon, wie weet) de update en een tijdje later was de digicorder weer volledig operationeel, met behoud van de opnames.

 

Misschien die reset ook eens uitvoeren, baat het niet, het schaadt ook niet ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Digicorder neemt niet op + opnamen verdwenen

Als je niet meer in het menu kan kan je hier lezen hoe je de reset manueel kan doen.
Bij zenders zoeken moet je normaal gewoon je postcode ingeven. Als de zenders gevonden zijn druk je op OK en  laat je de digicorder een klein half uurtje gerust.Hij gaat dan zelf wat dingen uitvoeren dus laat hem maar doen.

 

Als nu je opnames al verdwenen zijn vrees ik er een beetje voor dat ze ook gaan wegblijven, maar wie weet..


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.