Beantwoorden
Wimsomnia
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! O dierbaar België..

Digicorder "reset" elke keer bij het aanzetten.

Hoi,

 

De titel zegt het zelf. Sinds een paar dagen doet de digicorder een reset(alsof je hem pas in het stopcontact hebt gestoken) iedere keer hij wordt opgezet.

 

Uiteraard staat hij dan al onder stroom, anders kon ik hem met de afstandsbediening niet aanzetten. Het enige dat ik al geprobeerd heb is zelf een reset te doen : een kwartiertje zonder stroom, terug in stopcontact, normale reset gebeurt en ik zet het toestel uit. Wanneer iemand de digicorder een paar uur later weer aanzette, terug een reset, maar werkt voor de rest perfect.

 

Iemand een verklaring en/of oplossing?

 

Alvast bedankt voor elke reactie!!

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana."
0 Likes
2 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Digicorder "reset" elke keer bij het aanzetten.

Kijk voor je de digicorder aanzet eens of de klok op het display staat.

Is het display leeg dan staat de slimme energiestand aan. In dat geval start hij inderdaad op alsof je hem terug in het stopcontact steekt. Voordeel: hij verbruikt een stuk minder dan in standby, springt toch op als er een opname moet gebeuren. Nadeel: je moet wat geduld hebben bij het opstarten.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wimsomnia
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! O dierbaar België..

Digicorder "reset" elke keer bij het aanzetten.

@Wheng

 

Inderdaaad, de slimme energiestand staat aan, zoiets simpel kan het zijn.

Wel vreemd, want ik heb zelf niets aan de instellingen veranderd....

 

Bedankt!!

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana."