Beantwoorden
Oilsjtmp3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party! Pionier

Digirecorder niet interactief te maken

Ik heb een tweede digicorder, boven op de slaapkamer.

Deze kan ik niet interactief krijgen, wat heb ik:

Twee powerlines, een aan de digicorder beneden, die werkt heel goed, tweede powerline op de slaapkamer, daar heb ik perfect internet als ik de laptop er op aansluit, dus deze werkt wel degelijk.

Ik heb perfect beeld en kan digitaal kijken maar de tv gids en tvtheek werken niet, tv gids enkel 2 dagen te bekijken en niet verder.

Wat heb ik allemaal al gedaan:

1-Ik heb alle toestellen uit het stopcontact gehaald en dan vervolgens terug in het stopcontact gestoken, eerst de modem en heb deze volledig laten opstarten, dan ten tweede de powerlines ingestoken en deze hebben verbinding, ten derde heb ik de digicorders in gestoken eerst die van boven en laten opstarten en dan die benden en laten opstarten, deze beneden heeft meteen contact en interactief, deze boven heeft geen contact en kan ik niet interactief maken, terug test met laptop en volledig internet signaal.

2- ik heb de digicorder terug naar fabrieksinstellingen laten gaan maar hier ook geen resultaat.

3-Nadien terug stap 1 volledig gedaan en ook geen verhaal.

4-Selfstarter heb ik ook geprobeerd en krijg melding dat er geen toestellen zijn die selfstarter nodig hebben.

Het ip blijft steeds op 192.xxx staan en niet op 10.xxx

Ik kan wel in de tv gids zien wat de digicorder beneden aan het opnemen is, raar.

Hieronder zien jullie de instellingen van het ip op de digicorder.

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Hartelijk dank

29939232_10211302086654783_1243172334_n.jpg

Tags (1)
0 Likes
15 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digirecorder niet interactief te maken

OK @Puch, komt in orde Smiley Tong


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.