24811
netweters
|
152847
antwoorden
|
20745
vragen
|
Weet hier iemand hoe lang een digicorder (zwart model, laatste) meegaat? Omdat ik super graag de nieuwe wil omdat ik een Chromecast wil besparen vanwege Netflix en YouTube. Hij staat hier al 5/6 jaar elke dag 10 opnames te draaien per dag en geeft nog niet op. En mijn ouders willen de TV BOX NIET voor een van de huidige 3 kapot zijn.
Af en toe hapert die, klopt mijn moeder er eens goed hard op en gaat ie weer door. Al hoe wel is die belachelijk traag met zappen als ik eens alleen kijk (op de hoofd box, de oudste in huis in de living). HOE KRIJG JE DAT DING KAPOT?! ZONDER ERAAN TE SLEUTELEN? GRAAG HULP!
Dat ding is zo oud dat de afstandsbediening soms uit elkaar valt, de volledige zwarte bovenkant loskomt van het kloppen op de tafel. En het batterijen klepje naar de tuut is.
Al geprobeerd. Ze is een echte 'boerenvrouw'. Volgens haar gaat niks kapot. Ik zelf betalen? Als dat kon maar da mag nie van h'r. Ik kan haar da geld zo geven maar dan is ze kwaad enzo.
@Ex-NetweterZou ze het zien als je de coax een beetje los in de aansluiting steekt zodat het beeld wat begint te mankeren? 🤔Wat een slechte mens ben ik toch. Maar dan moet je ze in het Center nog overtuigen dat hij defect is.
Hoera. Vandaag maken we de switch. Vanavond om 17u al. Gedaan met da kapot gedoe!
En nu maar hopen dat ze nog Tv-Boxen in stock hebben 🙂
@Ex-Netweter schreef:Hoera. Vandaag maken we de switch. Vanavond om 17u al. Gedaan met da kapot gedoe!
Juich niet te snel; als er problemen mee zijn, dan zit JIJ met de gebakken peren! (-;
En of de activatie dit weekend wel in orde komt 😛