Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Domme vraag: hoe lang gaat een OUDE box mee?

Weet hier iemand hoe lang een digicorder (zwart model, laatste) meegaat? Omdat ik super graag de nieuwe wil omdat ik een Chromecast wil besparen vanwege Netflix en YouTube. Hij staat hier al 5/6 jaar elke dag 10 opnames te draaien per dag en geeft nog niet op. En mijn ouders willen de TV BOX NIET voor een van de huidige 3 kapot zijn. 

 

Af en toe hapert die, klopt mijn moeder er eens goed hard op en gaat ie weer door. Al hoe wel is die belachelijk traag met zappen als ik eens alleen kijk (op de hoofd box, de oudste in huis in de living). HOE KRIJG JE DAT DING KAPOT?! ZONDER ERAAN TE SLEUTELEN? GRAAG HULP!

0 Likes
9 reacties
Ex-Netweter
 

Domme vraag: hoe lang gaat een OUDE box mee?

Dat ding is zo oud dat de afstandsbediening soms uit elkaar valt, de volledige zwarte bovenkant loskomt van het kloppen op de tafel. En het batterijen klepje naar de tuut is.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Domme vraag: hoe lang gaat een OUDE box mee?

Ik vrees dat er niets anders opzit dan je ouders te overtuigen om over te stappen naar de tv box. Betaal anders zelf die 35 euro. (-;


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Domme vraag: hoe lang gaat een OUDE box mee?

Al geprobeerd. Ze is een echte 'boerenvrouw'. Volgens haar gaat niks kapot. Ik zelf betalen? Als dat kon maar da mag nie van h'r. Ik kan haar da geld zo geven maar dan is ze kwaad enzo.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Domme vraag: hoe lang gaat een OUDE box mee?

@Ex-NetweterZou ze het zien als je de coax een beetje los in de aansluiting steekt zodat het beeld wat begint te mankeren? 🤔Wat een slechte mens ben ik toch. Maar dan moet je ze in het Center nog overtuigen dat hij defect is.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Domme vraag: hoe lang gaat een OUDE box mee?

Hoera. Vandaag maken we de switch. Vanavond om 17u al. Gedaan met da kapot gedoe!

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Domme vraag: hoe lang gaat een OUDE box mee?

En nu maar hopen dat ze nog Tv-Boxen in stock hebben 🙂

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Domme vraag: hoe lang gaat een OUDE box mee?


@Ex-Netweter  schreef:

Hoera. Vandaag maken we de switch. Vanavond om 17u al. Gedaan met da kapot gedoe!


Juich niet te snel; als er problemen mee zijn, dan zit JIJ met de gebakken peren! (-;


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Domme vraag: hoe lang gaat een OUDE box mee?

Donot worry, be happy!🤗



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Domme vraag: hoe lang gaat een OUDE box mee?

En of de activatie dit weekend wel in orde komt 😛

0 Likes