24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20726
vragen
|
Kan iemand mij even verder helpen wat ik moet doen met dit technisch probleem VGEN5012? Kan ik dit zelf of kan dit niet? Heropstarten heb ik al gedaan, heeft niets geholpen.
Ik weet ook niet wat dit probleem wil zeggen, duikt plots op bij het bekijken van een eerder uitgezonden programma.
Titel gewijzigd door jasmin (mod) | Vorige titel: Technisch probleem VGEN5012
Op mijn TV via digicorder
Ik heb sinds enige tijd regelmatig identiek probleem. Is er al een oplossing ?
Heb het ook zojuist op mn scherm.. 😑 kan nergens vinden wat dit wilt zeggen en wat ik er tegen kan doen 😒 weer 30.min in de wacht staan bij telenet heb ik ook geen zin in 🙈
Hier ook dit probleem, zullen waarschijnlijk al het terug bekijken laten fout lopen
stroom uittrekken en na 5 min terug in werkt meestal
Heb ik gedaan, helpt niet.
alle kabel eens uit trekken en opnieuw in stekken
vervang eens de hdmi kabel
ook de internetkabel goed na kijken
Reglmatig krijg ik die foutmelding bij het kijken naar Herkijk- TV. Na op knop OK drukken is het probleem opgelost. Ik stel dit vast na de installatie van een nieuwe digicorder.
Wie weet hoe dit te verhelpen
Deze foutmelding komt inderdaad vaak voor bij terugkijk TV of bij het bekijken van programma’s op PlayMore. Gezien het bij ons een oudere digicorder betreft ga ik toch eens bellen. Geen van bovenstaande oplossingen zijn toereikend. Het blijft terugkomen sinds een tweetal maand. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb al een tijdje hetzelfde probleem op mijn digicorder.
Deze week contact gehad via Messenger met Telenet-Helpdesk: daar konden ze niet onmiddellijk de betekenis van de foutmelding terugvinden...?
Het ligt bij mij zeker niet aan een of andere kabel.
Misschien zit de overgang naar telenet.tv / TV-box er voor iets tussen?
Hier zelfde probleem maar ook geen goed beeld bij herkijk