24759
netweters
|
152470
antwoorden
|
20712
vragen
|
Wij kijken graag naar films en nemen heel veel op. Elke week zoeken we via 'geavanceerd zoeken' welke films er allemaal zullen komen en programmeren op die manier opnames. Sinds enkele dagen, ben ik nu verplicht om een zoekterm van minstens 3 tekens in te geven. Zo heb ik geen volledig aanbod meer van alle films. Heeft iemand een eenvoudige oplossing. Jammer dat we meer zullen moeten betalen, maar de functies verminderen.
Je bent verplicht om 3 letters in te geven, van de titel of beschrijving.
Dit is ok indien je van te voren weet welke specifieke film je zoekt.
Maar op deze wijze zoek ik niet, en is dus waardeloos voor mij (en vele anderen).
Een klein trukje: je geeft het woord "een" op voor de 3 zoek-letters.
Resultaat: honderden filmtitels van ALLE zenders van zowel TV-theek en TV-gids !!!
Ondanks ik niet geabonneerd ben voor TV-theek.
Wat heb ik nu aan 500 resultaten, waarvan mij er 5 interesseren ??!!
Wat ik wil is de zoekfunctie die vorig jaar gebruikt werd; zodat je kan zoeken naar bijvoorbeeld: avonturenfilms op nederlandstalige zenders.
Is dit ook bij de andere providers zo ?
En welke strategie zit hier achter ?
Ik ben in ieder geval zeer teleurgesteld.
Aan 3 medewerkers van Telenet heb ik een bericht gezonden ivm het onderwerp "Geavanceerd zoeken"....van geen van de 3 heb ik tot hiertoe een reactie gekregen. Ik vind dit toch een beetje raar, is er dan niemand meer die dat systeem kan onderhouden of zo ? Kan men ten minste laten weten of dit systeem nog terug komt of dat we dat mogen vergeten...ik erger me nog steeds
Nog maar eens een klachtenformulier aangemaakt.
Volgende stap test aankoop of/en commercieel verantwoordelijken aanschrijven?
Niks helpt, bijna 2 maanden na de eerste klacht nog geen enkele reactie, probleem wordt doodgezwegen Nog maar eens bovenaan zetten,
En dan stilaan opgeven zeker ?
Net nog een bericht gestuurd naar een moderator met de vraag of Telenet hier zelf ook nog een antwoord zal op formuleren.
We wachten af...
Ahhhhh, dat zal het misschien wel zijn, Telenet wil dat we zoveel mogelijk programma's mislopen zodat we ze moeten (her)bekijken met Play en Play More.
Dat vind ik echt geen service hoor, iets super handig afnemen om iets anders te forceren. ....indien dat de bedoeling is natuurlijk, want er wordt in alle talen gezwegen over het verwijderen van de mogelijkheid "geavanceerd zoeken", is toch verdacht niet ? .
Ik heb ondertussen al een handige app (tv-gids) geïnstalleerd, zo weet ik tenminste terug op voorhand welke films er op tv worden gegeven.
Ik gebruik momenteel deze site om het filmaanbod te bekijken: http://films.dominiek.be/
Tja, op Telenet moet men niet meer rekenen ivm Geavanceerd zoeken vrees ik, Shame on you !! dan zoeken we maar naar een handig alternatief.
Jouw tip ziet er ook zeer handig uit...maar ik merkte wel een fout op ivm een film, ik zag dat ze vandaag "Hè loves me" ( À la Folie... Pas du Tout ) geven op Vitaya....de affiche toonde dit toch. Die film staat in mijn lijstje die ik graag wil zien, dus ik blij.....Helaas gaat het om een heel andere film met Heather Locklear.
Enfin, ben al blij dat er zulke websites bestaan, heb hem alvast bij m'n favorieten gezet....
De app Tv-gids vind ik ook super handig, daar kan men ook alle films van plusminus 2 weken op voorhand lezen.
Zonnige Pasen
tja, had het geluk nog lang een oude digicorder met oude menu te hebben... maar die heeft het nu begeven, nieuwe digicorder, weg films en weg deze gemakkelijke manier om films te zoeken! Ik snap jullie frustraties, grrrr
Ik vind persoonlijk dat Telenet geen rekening houdt met de voice of the customer. Dit is niet meer van deze tijd. Telenet verhoogt de prijzen maar biedt geen added value. Integendeel, bvb zoeken op genre is gewoon geschrapt. Net daarvoor wil ik nog de meerprijs betalen. Nu niet meer. Trop c'est trop.
Heb vandaag de helpdesk gebeld. Men valt uit de lucht: ik ben zogenaamd de eerste klant die dit probleem meldt. Een lachertje. Kijkt Telenet naar de feedback op hun eigen fora vraag ik mij dan af ? Ik denk dat er al honderden klanten dit gemeld hebben. Geeft aan dat men de klantfeedback niet echt ernstig neemt. Moderne managers en company leaders gaan in 2015 anders om met klanten hoor, want het kan snel verkeren en dan is de klant de enige waarde die overeind blijft, reden genoeg dus om er ernstig naar te luisteren.
Ik ga offertes aanvragen aan de concurrentie. Dit kan zo niet verder.
Dit bericht is al meer dan 7 maand oud, meer dan honderdduizend keer gelezen, maar nog steeds geen reactie van Telenet, geen oplossing, zelfs geen woordje uitleg.
Ik vrees dat er danig in hun polleke gelachen wordt. Er is veel te weinig concurrentie op hun terrein, hopelijk zal dat ook ooit veranderen zodat ze wat meer moeite moeten doen om hun klanten te houden.
Gewoon flexi in huis halen!
Wat is flexi?