Beantwoorden
chatar
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen beeld, wel geluid op Digicorder

Ik ben thuisgekomen en ik heb plots geen beeld, maar wel nog geluid op mijn posten.

Gisteren was alles nog normaal, opname gekeken en live gekeken.

Op de netflix app Kan ik alles selecteren, maar speelt hij enkel de ondertiteling af, zelfde met mijn opnames.

Telenet whatsapp zegt HDMI kabel omkeren, heb ik gedaan, digicorder uittrekken en 20 sec wachten, heb ik ook gedaan... niets helpt...

Wie kan mij een instant oplossing bieden of is mijn digicorder gewoon aan vervanging toe?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Geen beeld wel geluid op tv

0 Likes
7 reacties
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Geen beeld, wel geluid op Digicorder

Misschien een rare oplossing maar reset je tv eens, of steek de digicorder in een ander hdmi aansluiting. Soms kan het wel helpen de tv een harde reset te geven en kan zo je probleem met je digicorder oplossen.

Stefan Groenen
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Geen beeld, wel geluid op Digicorder

@chatar  Wat je ook kan proberen, terwijl je tv en de digicorder aan staan: eerst aan de ene kant de hdmi-kabel snel uit en in, en dan de andere kant van de hdmi-kabel snel uit en in.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
chatar
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen beeld, wel geluid op Digicorder

Heb ik allemaal gedaan, zelfs digicorder gereset en zelfs eens terug naar fabrieksinstellingen gezet. Waarschijnlijk is de digicorder aan vervanging toe, maar dat sucks, want dan ben ik al mijn opnamen kwijt 😩

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen beeld, wel geluid op Digicorder

@chatar 

Ken je niemand die eventjes zijn digicorder of digibox wil lenen om een testje te doen?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Geen beeld, wel geluid op Digicorder

@chatar  schreef:

Heb ik allemaal gedaan, zelfs digicorder gereset en zelfs eens terug naar fabrieksinstellingen gezet. Waarschijnlijk is de digicorder aan vervanging toe, maar dat sucks, want dan ben ik al mijn opnamen kwijt 😩



Ook al eens een nieuwe HDMI kabel geprobeerd?

0 Likes
chatar
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen beeld, wel geluid op Digicorder

Goh nee, niet direct, rare periode ook hé 😏

Maakt niet uit, heb er mij bij neergelegd dat ik alles kwijt ben...

Nu hopen natuurlijk dat het daar aan lag...

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen beeld, wel geluid op Digicorder

Stekker van tv uittrekken. Een minuutje wachten, stekker terug insteken en tv aanzetten. 

0 Likes