24750
netweters
|
152321
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik ben thuisgekomen en ik heb plots geen beeld, maar wel nog geluid op mijn posten.
Gisteren was alles nog normaal, opname gekeken en live gekeken.
Op de netflix app Kan ik alles selecteren, maar speelt hij enkel de ondertiteling af, zelfde met mijn opnames.
Telenet whatsapp zegt HDMI kabel omkeren, heb ik gedaan, digicorder uittrekken en 20 sec wachten, heb ik ook gedaan... niets helpt...
Wie kan mij een instant oplossing bieden of is mijn digicorder gewoon aan vervanging toe?
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Geen beeld wel geluid op tv
Misschien een rare oplossing maar reset je tv eens, of steek de digicorder in een ander hdmi aansluiting. Soms kan het wel helpen de tv een harde reset te geven en kan zo je probleem met je digicorder oplossen.
Heb ik allemaal gedaan, zelfs digicorder gereset en zelfs eens terug naar fabrieksinstellingen gezet. Waarschijnlijk is de digicorder aan vervanging toe, maar dat sucks, want dan ben ik al mijn opnamen kwijt 😩
@chatar schreef:Heb ik allemaal gedaan, zelfs digicorder gereset en zelfs eens terug naar fabrieksinstellingen gezet. Waarschijnlijk is de digicorder aan vervanging toe, maar dat sucks, want dan ben ik al mijn opnamen kwijt 😩
Ook al eens een nieuwe HDMI kabel geprobeerd?
Goh nee, niet direct, rare periode ook hé 😏
Maakt niet uit, heb er mij bij neergelegd dat ik alles kwijt ben...
Nu hopen natuurlijk dat het daar aan lag...
Stekker van tv uittrekken. Een minuutje wachten, stekker terug insteken en tv aanzetten.