Beantwoorden
jpstaelens
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Geen geluid via digicorder

Opgenomen serie bekijken via digicorder , no probleem ! Bij "" verder kijken "" wel beeld maar geen geluid . Verzetten naar andere zender alles ok ! Terug naar opgenomen serie , kijken vanaf begin geen geluid . Hij heeft dat twee weken geleden ook gedaan . Wat moeten we doen aub ?

 ( waarschijnlijk nieuwe digicorder aanvragen zeker ) Werkte anders prima tot nu .

Alvast bedankt ,

Jean-Pierre Staelens

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen geluid via digicorder

@jpstaelens 

Als een gehuurd toestel problemen geeft is er geen reden om het niet te vervangen.

Je kan nu ook kiezen tussen een digicorder en de tv-box. De eenmalige kosten voor de tv-box moeten er dan wel bijgekomen worden.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Geen geluid via digicorder

Kijk je eens bij de dolby-instelling van de digicorder? Dit staat in de instellingen onder aansluitingen dacht ik. Als deze aan staat, zet deze dan eens uit. Helpt dit?

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jeanpierre1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf!

Geen geluid via digicorder

Beste , inderdaad Dolby stond aan . Heb uitgezet , maar tot mijn grote spijt blijft het probleem ( bij die opname ) bestaan . Sinds gisteren is er nog een probleempje bijgekomen , nl bij zappen naar andere zender kregen we geen beeld , daarna verzet en weer ok . Bedankt voor de "" oplossing "" . JP

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Geen geluid via digicorder

Dan vrees ik dat er met die opname iets mis. Moest dit zich bij andere opnames voordoen is er wel iets mis met je digicorder denk ik.

 

Je kan alrijd eens een reset naar fabrieksinstellingen uitvoeren.
Kies in het menu dan wel zeker voor 'Fabrieksinst. met behoud opnames' want anders ben je je opnames kwijt.
Na de laatste stap (Zenders gevonden? Druk OK) laat je de digicorder een klein half uurtje gerust.Hij gaat dan zelf wat dingen uitvoeren dus laat hem maar doen.

 

Dat zal het probleem met die bepaalde opname niet oplossen denk ik maar dan zou je digicorder normaal gezien terug in orde moeten zijn. Als hij hierna nog kuren blijft hebben zal een omruiling nodig zijn.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes