Geen interactieve toepassing
Heb nu enkele dagen Telenet TV en een aangekochte Digibox.
En na enkele dagen begint ge te zoeken naar meerdere toepassingen.
Maar het interactieve gedeelte werkt niet, de 15 meter utp kabel getest en deze is ok, trek ik deze uit de Digibox dan staat niet alles ingevuld bij de IP instellingen, me dunkt dat de utp dan ok is, tis een cat5e.
Steek ik de utp terug in de Digibox en IP adres en dergelijke staan er terug.
Gebeld naar Telenet en kreeg daar een verwarde uitleg, over selfstarterspakket en ze dat van bij hun niet konden activeren!?
Nu donderdag komt een technieker langs, gaat die dan de Digibox openvijzen!?
Heb me al rot gezocht in de instellingen op de Digibox, maar vind er niks om aan te vinken of dergelijke.
Iemand een idee, tis misschien iets te zot om rond te lopen waar geen technieker voor hoeft te komen en ik niet gans de dag hoef thuis te blijven.
Voor het telefoontje naar Telenet kwam na drukken op de befaamde Rode knop "Deze toepassing werkt niet bel naar Telenet"
Druk ik nu op de Rode knop verschijnt er "Een technieker moet de Digibox activeren" of "Deze dienst is niet beschikbaar, probeer later nog eens" het gele rondje vanboven blijft dan ettelijke minuten staan.
mvg,
Opgelost! Ga naar oplossing.