Beantwoorden
brendenvl1994
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

Geen verbinding meer via Chromecast

Sinds afgelopen weekend krijg ik geen verbinding meer met mijn Chromecast. Het castsymbool verschijnt niet meer in de apps en in de Google Home app is de chromecast zichtbaar als offline. Ik heb hem dus verwijderd om de chromecast opnieuw in te stellen maar de Google Home App vindt de chromecast niet meer. Ik heb geen flauw idee waar dit aan kan liggen. Het WiFi signaal is uitstekend. Graag jullie hulp dus 😀

 

Titel aangepast door @Tae-Yoon | Vorige titel: Chromecast werkt ineens niet meer

0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Geen verbinding meer via Chromecast

Heb je al eens geprobeerd met een andere USB-poort? Alle contacten zitten nog goed?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
brendenvl1994
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

Geen verbinding meer via Chromecast

De aanhouder wint blijkbaar. Na een paar keer proberen kreeg ik hem toch weer ingesteld. Staat terug in Google home en werkt weer. 😀

icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Geen verbinding meer via Chromecast

Toevallig update gedaan naar IOS 14.0 ? Heb hetzelfde probleem gehad, terug naar fabrieksinstellingen van mijn chromecast gegaan, en de setup opnieuw doorlopen, alles ok nu.

 

Sabrina1971
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen verbinding meer via Chromecast

De aanhouder wint inderdaad, maar wij hebben dus ook dit probleem, elke avond terug, en soms wel meer dan 30 minuten eer dat we terug kunnen casten, vind dat wel niet leuk meer hoor. En is dus enkel via Telenet app, als ik bv de app van disney+ wil streamen, geen probleem

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Geen verbinding meer via Chromecast

Dit probleem heb ik niet meer, heb het een keer opnieuw moeten instellen en daar bleef het bij, zowel bij Yelo en bij Netflix app. 

0 Likes