Beantwoorden
rbnh
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party!

HD zenders op decoder

Bij het installeren van de digibox zie ik dat er zenders EEN HD, VTM HD etc. beschikbaar zijn. Tijdens de installatie herstart de digibox enkele malen, maar zodra die klaar is, zie ik dat deze zenders niet beschikbaar zijn. Ik zie ze zelfs niet staan in de TV Gids. Ligt dit aan mijn abonnement? Digibox? ... Bedankt!

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: HD zenders

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

HD zenders op decoder

@rbnh 

De HD zenders zouden standaard zichtbaar moeten worden en het zal niet van je abonnement afhankelijk zijn. Krijg je bepaalde meldingen als je naar de betreffende zender gaat ? Dus bijvoorbeeld VTM4 HD zou op 009 moeten staan standaard , kijk daar eens wat je voor melding ziet als je die zender opzet. Kan ook zijn dat je digibox die zender voorbij gaat maar dan moet je goed opletten of dit gebeurd. 

 

Maar heb je ook een recente digibox en is deze aangesloten met een HDMI kabel ? 

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/welke-tv-zenders-en-radio-zenders-o...

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

HD zenders op decoder

trek de steker uit en steek na 5 min terug in en laat toestel op starten en kijk eens de hdmi kabel na of steek een nieuwe kabel

0 Likes