Beantwoorden
WouterH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Harmony Hub werkt niet meer

We hebben hier een harmony hub thuis om 4 verschillende afstandsbedieningen te vervangen. Dit werkte perfect... tot twee weken terug. De harmony hub heeft een Wifi-connectie nodig om geconfigureerd te worden. Ik zie dat de hub nog steeds perfect connectie kan maken met de WiFi (deze verschijnt ook netjes in de verbonden apparaten op mijn telenet). De hub kan echter gewoon niet meer verbinden met de harmony services. Gevolg: het apparaat werkt niet meer. Aangezien we initieel dachten dat het om een hardware probleem met de hub, hebben we een volledig nieuwe harmony hub gekocht. Hier treedt echter nog steeds hetzelfde probleem op.

 

We hebben ook een printer-scanner combo waarmee er gescand kan worden naar online services (zoals dropbox en google drive). Ook dit werkt sinds 2 weken niet meer. Lokaal scannen over de Wifi werkt nog steeds perfect. Het vervelende is uiteraard dat er met dit soort apparaten weinig troubleshooting mogelijk is.

 

Ik heb onze telenet HGW (de oude zwarte) al een factory reset gegeven, de 2.4GHz van de 5GHz gescheiden,... de problemen blijven optreden. 

 

Bij wijze van test even naar een familielid gegaan waar ze ook een telenet installatie hebben: de harmony hub werkt er perfect. Ik vermoed dus dat er ergens een defect zal zijn in de HGW. Kan ik deze gewoon omwisselen in een telenet center of moet dit sowieso eerst langs telenet support gaan?

 

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Harmony Hub werkt niet meer

@WouterH  u kan uw modem ten aller tijde laten omwisselen in een telenet center. Bel wel even op voorhand of er eentje voorradig is zodat u niet voor niks op gaat naar het center.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.