Beantwoorden
JosGeel
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party!

(Herhalende)opnames, grijze p

Sinds kort heb ik volgende problemen bij opnames van series, toch voor het journaal. 

 

Ik neem elke dag het journaal van 19:00 op om het op eender welk moment te kunnen zien. In de tv-theek komen deze te laat, daarom dat ik het opneem. Sinds januari blijkt de programmatie voor die serie geannuleerd te zijn, ik moet dus opnieuw programmeren.

 

  1. Als ik nu de serie opneem, krijg ik bij de meeste uitzendingen een grijze p. In het verleden heb ik al ontdekt dat deze niet opgenomen werden. Ik heb alles al gewist,en opnieuw geprogrammeerd, maar dat geeft geen beter resultaat. ik heb ook al geëxperimenteerd met alle afleveringen en nieuwe afleveringen, dit geeft geen verschil. Er zijn geen conflicten.
  2. Ondertussen staat er bij elke nieuwsuitzending een (grijze) p, dus ook bij die van 13:00, 18:00, laat journaal en herhalingen. Moest er een programma met grijze p toch opgenomen worden, dan staan alle versies van het journaal op de digicorder.

 

Ik kan natuurlijk alle afleveringen een voor een programmeren, maar dat kan niet de bedoeling zijn. Ik denk dat ik zelfs bij individuele opnames soms een grijze p kreeg, maar meestal een witte p. Van dit laatste benk niet meer 100% zeker, want nu zie ik wel altijd een witte p. Ik heb geen regelmaat gevonden.

0 Likes
7 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

(Herhalende)opnames, grijze p

Hey @JosGeel,

 

Onze technische collega's zijn hiervan op de hoogte en lossen dit zo snel mogelijk op.
Excuses voor het ongemak! 


Suzy


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
JosGeel
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party!

(Herhalende)opnames, grijze p

Kan ik ergens volgen wanneer dat dit euvel opgelost is? Ik had in elk geval geen mail gekregen van dit antwoord, terwijl in de instellingen staat dat dat wel gebeurt.

Jos

fvw
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

(Herhalende)opnames, grijze p

Blijkbaar zitten er in deze community meerdere mensen met hetzelfde probleem. https://community.telenet.be/t5/Kijken/wijziging-in-serie-quot-Journaal-quot-van-VRT/m-p/13387#U1338
0 Likes
Dannypje
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

(Herhalende)opnames, grijze p

Inderdaad, heb hetzelfde probleem hier. Telenet geeft wel aan dat ze op de hoogte zijn van een probleem met die grijze P bij het opnemen van het nieuws van 1 van de Nederlandse zenders, maar ik heb het ook bij het opnemen van 'die Sendung mit der Maus' elke week op ARD.

Dat programma verschuift nogal s in tijd van uitzending (zondagochtend) maar er komt wel een grijze P bij te staan.

De dame van de Telenet helpdesk ontkende nochtans in alle toonaarden dat het om een software probleem gaat. 'Er zijn bijna geen mensen die dit probleem rapporteren, dus het is _geen_ software probleem, meneer'.

 

yeah, right.

0 Likes
Klaasv
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

(Herhalende)opnames, grijze p

Hallo,

 

Hier exact hetzelfde probleem, maar reeds enkele maanden. Is er al enig idee wanneer dit verholpen gaat zijn?

 

mvg

baard
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

(Herhalende)opnames, grijze p

-

0 Likes
gjl
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your sixth party! De kop is eraf!

(Herhalende)opnames, grijze p

Hier al enkele weken hetzelfde probleem. Zonet gebeld met technische dienst, maar die persoon was er niet van op de hoogte. Ik moest mijn digicorder herstellen naar fabrieksinstellingen met behoud van opnames. Moet nu afwachten of het probleem zich nog herhaalt en zo ja, opnieuw inbellen...

0 Likes