Beantwoorden
Jerryc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe Coolstream Trinity DUO instellen voor Telenet?

Ik heb een DVB-C tuner gekocht via Bol.com omdat Telenet het analoge signaal heeft afgeschaft.

Op deze box slaag ik er niet in om deze degelijk te configureren voor Telenet.

Ik kan echter enkel als Kabel provider Ziggo -UPc kiezen of UPC Brabant,UPC Flevoland,UPC Friesland,UPC Gelderland, UPC Noord-Holland, UPC Zuid-Holland maar geen Telenet. als freq stel ik hem in op 290000, Symbool ratio 6875, Modulatie QAM/256 en toch kan ik geen zenders vinden.

Kent iemand dit probleem?

Is deze box enkel voor NL bestemd?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Coolstream trinity Duo configuratie probleem Telenet

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Hoe Coolstream Trinity DUO instellen voor Telenet?

Gezien de vooringestele profielen zal deze box zeer zeker voor de nederlandse markt bedoeld zijn. Dat op zich is geen probleem, indien de mogelijkheid ook aanweizg is om manueel instellingen te doen.

Inderdaad frequentie (290000), modulatie (256 QAM) en indien ingesteld kan worden netwerk-ID (32 voor Vlaanderen).

Indien je geen netwerk-ID kunt opgeven zul je misschien de beide frequenties (290Mhz en 298MHz) elk apart moeten scannen.

De compact-signaal kanalen zijn FTA (free-to-air), dat wil zeggen ongecodeerd en dus vrij te ontvangen.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kr10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Hoe Coolstream Trinity DUO instellen voor Telenet?

Heb jij hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb hetzelfde probleem.

0 Likes