Beantwoorden
patrenrau48
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe kabeldistributie voorzien tot in huis?

Ik wil bij mij thuis overstappen van Proximus naar Telenet, heb geen kabelaansluitingen binnen wel aansluiting aan de muur buiten zie foto. Wat moet ik zelf doen en door wie en hoeveel gaat mij dat kosten???

 

7A4FF139-B700-4DB2-8317-3D56043EFC2A.jpeg

 

0 Likes
4 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Hoe kabeldistributie voorzien tot in huis?

Zie deze info voor aansluiting
Ik denk dat je voor prijzen best contact op neemt met Telenet (015/66.66.66)

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kabeldistributie voorzien tot in huis?

Lees eens deze folder van Telenet.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe kabeldistributie voorzien tot in huis?

Is er al een kabel die vanuit uw huis naar de aansluiting op de gevel loopt? Zoniet moet je die zelf voorzien. Je vertrekt met uw kabel (standaard 6 mm dropkabel, te koop bij de goede electricien) op de plaats waar de NIU, modem enz. mag staan/hangen. Je moet daar wel een 4-tal stopkontakten voorzien. En je laat die uitkomen, voldoende lang, op je gevel bij het aansluitpunt. Dat is het. Je gaat naar een Center om je aansluiting en producten te regelen. Met de vermelding: dropkabel, beschikbaar tot aan het aansluitpunt, geen graafwerken, bovengronds, op de eigen of nabije gevel.

Normaal ga je 50€ aansluiting betalen en 50€ activatie + installatie . Afhankelijk van de producten die je neemt valt er een of meer van die kosten weg. Dit kunnen ze in een Center uitleggen (of moeten ze kunnen afhankelijk van de promoties)



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Hoe kabeldistributie voorzien tot in huis?

0 Likes